Heel mooi die blauwe plaat kenmerk van rolex.
En die chocolade reep is ook lekker
Beetje saai misschien maar voor mij is dit de leukste, de rest beleef ik ook plezier aan maar deze Doxa is mijn favoriet.
Mijn grail is heel bescheiden, maar zeker niet minder mooi. Ik kan kijken naar Rolexen of Omega’s maar ik weet dat ik nooit een dergelijk bedrag aan een horloge zou uitgeven. Dan kan het mijn inziens ook geen grail zijn.
Zou deze (UG tri-compax) graag ooit als kroon van mijn collectie hebben:
Vind deze (Rolex tru-beat) ook wel gaaf, maar is bijna niet aan te komen en als je er één tegen het lijf loopt, moet je de keuze maken tussen je studieschuld aflossen en deze dikke rollie kopen
Voor mij is het de Omega Seamaster Aqua Terra, maar een half jaar geleden was het de Seamaster Diver 300M, en vorig jaar was het nog de Speedmaster '57, en het jaar daarvoor de Seamaster Diver 300M GMT. Ik heb keuzestress
Cool ding!
Jouw schuld
Vorige week jouw ex Seamaster 300m om gehad, nu zit ik naar Omega’s te loeren.
Haha ja, zijn mooie horloges. Trouwes de PO ook een keer gepast, maar een fors slagje dikker dan de Seamaster wel iets om rekening mee te houden als je nog niet gepast hebt.
Ik heb hem nog niet gepast, dus dat moet zeker gebeuren mocht ik een aankoop overwegen. Dit is de 39.5, maat moet prima kunnen, maar dikte is wel een dingetje.
Overigens zal ik eerst flink moeten gaan snijden in de collectie wil zo’n PO in beeld komen; zo’n bedrag ga ik er niet nog even bij gooien. Dat wordt nog wel een lastig klusje.
Aha ik had de grotere variant gepast volgens mij. Van een forumlid een tijdje geleden. Dikte zal misschien bij die 39,5mm ook wel een dingetje zijn, 600m WR zal wel een klompje zijn, maar één manier om er achter te komen
Yes, is even een flinke uitgave idd. Stalen Jumbo’s zonder lumen kan je zo bij mij lozen echter
Heb nu een aqua terra bevalt mij erg goed 2006 model
Dat zijn die met lume aan de buitenrand, niet? Ook erg mooi! Ik ben helemaal weg van de huidige versie
De 43,5mm is wat beter in verhouding qua omtrek en dikte.
De mijne mag eventueel vertrekken, full set, staal en OEM rubber met vouwsluiting. Van 01/2020
Klopt de huidig versie is zekker mooi al een paar keer gepast maat 5k uitgeven kan helaas niet als student
Het is voor mij ook een flinke aanslag, het spaarplan bestrijkt ondertussen al ruim een jaar en er zullen er nog zeker twee achteraan moeten komen… maar dan heb je wel wat!
Staat deze niet net TK?