Wat is jouw klus horloge?

Omdat ik op mijn mooiste horloges heel zuinig ben, heb ik een paar Casio’s voor als ik ga klussen, in de tuin werken etc.
Wat is jouw “klushorloge”?

5 likes

Wat is jouw “klushorloge”?

De wijze waarop ik klus. Met rondvliegende metaaldelen en houtsplinters. Draagt het op geen enkele wijze bij om een horloge te dragen.
Meestal kijk ik tussendoor, terwijl ik aan een hertog jan sip, even hoelaat we leven.

3 likes

Ik klus nooit. Daar heb ik mijn butlers voor. Die ik vanuit mijn troon in de living aanstuur terwijl ik een delicate dress watch draag.

4 likes

Hangt een beetje van de klus af, maar als we echt smerig gaan worden dan pak ik de veeeuul te grote Oozoo die ik een aantal jaar terug van the Mrs kreeg. Het is een afgrijselijk ding met die decoratieve sub dials, maar het herstartte wel mijn liefde voor horloges dus ik kan er geen afscheid van nemen :grin:

6 likes

Ik voorspel dat dit topic binnen de kortste keren volstroomt met foto’s van Rolexen, want dat is de ultieme toolwatch. Toch?

Wmb : CASIO B640 draag ik vaak bij het klussen.

4 likes

Deze g-shock

2 likes

Godsamme wat boos zeg :joy:

3 likes

Speciaal voor @GroteBozeWolvin een foto van mijn klusser:

20 likes

een oude G-Shock, net als de rest hier

9 likes

1 like

2 likes

Klussen besteed ik liever uit, maar ik ben wel voornemens een Zuip horloge aan te schaffen.

Ik zag ook al dat hier speciale banden voor te bestellen zijn:

13 likes

Ik heb geen klus horloge, maar ala ik mocht klussen dan komt het weleens voor dat ik een horloge om heb wat ik eigenlijk niet zou moeten dragen. Soms doe ik m af (als ik thuis ben), maar ergens anders doe ik m niet af omdat de kans groot is dat ik m vergeet.

1 like

Lijkt mij ook geen ideale combinatie.

Elk horloge dat ik normaal ook draag. Misschien iets meer de SKX, maar in principe wat ik die dag om heb : Aquis, MM200, SKX of een Vostok.
Kunnen allemaal wel wat hebben :muscle:t5:

Nee hoor, voorpret :slight_smile:

1 like

easy entertained dan, ik zie geen directe link tussen geschikt voor duiken (= nat worden) en geschikt voor klussen (verfspatten, lasvonken, motorolie, etc.)

2 likes

Als je een boot hebt kunnen die klussen makkelijk bij elkaar komen…
G-shock voor het klussen en het varen. Tijdens het varen heb ik eens een mooi horloge verspeeld, saffier glas aan barrels, zout vocht er in, einde oefening

1 like

Ook een Casio. Maar ik vond het achteraf wel zonde. Op een zwarte jas doet ie het goed!

1 like

Voor die baan zou ik vrijwillig mijn Sub tegen de haakse slijper aanhouden. :dancer: