Wat is jouw klus horloge?

Mijn hemel, dit is - zoals de Fransen zeggen - the stuff of nightmares! :scream:

Ziet er eerlijk gezegd nog best vet uit als die hele bezel zo bekrast was en het glas vervangen is. Een beetje zo’n effect:
2bd10e0022792efeaadbcde7abe8cae178c04806

1 like

Ik klus niet zo vaak, maar als het wat ruiger wordt dan draag ik meestal de Sinn Ux

3 likes

Mijn GW5K, kan wel tegen een stootje…

1 like

afbeelding

8 likes

Lijkt me ook iets te kostbaar als beater. :sweat_smile:
Wat een bijzonder smaakvolle combi trouwens, met die rode band. Subliem! :ok_hand:

Deze kan natuurlijk ook best. Daar Is het nieuwe ook wel af

m’n Citizen BN0000-04H Eco-Drive Divers 300m

2 likes

Hier is de Ux voor gemaakt! De mijne is 10 jaar oud en er is geen krasje te zien. Sterker nog,…

ik zat eens te pochen over het tegiment op de bezel en toen bedacht ik me dat daar ook een test voor was. Dus kraste ik met mijn huissleutel over de bezel en eerlijk gezegd schrok ik me kapot toen ik de schade zag.
Achteraf bleek dat ik de schade zo kon wegvegen omdat het slechts het vijlsel van mijn sleutel was.
Don’t try this at home.

3 likes

play stupid games, win stupid prizes :rofl:

3 likes

Haha, heerlijk. Heb je daar nog foto’s van Onno? :joy:

1 like

Nee, maar @diol kan het bevestigen.

2 likes

Volmondig mee eens!

Oeh, dat had bij mij een reactie opgeleverd alsof je met je nagels over een krijtbord ging. :confounded:

Als ik een horloge draag met klussen dan is het deze:

3 likes

Deze heeft de meeste klussen meegemaakt.
IMG_20200822_130346~2

3 likes

Mythes moeten af en toe getest worden;Ook als dat soms een bepaalde stoutmoedigheid vergt.

1 like

Voor al uw klussen en verhuizingen!

1 like

Wazige foto, maar de Citizen BN0150-10E in actie tijdens een verbouwing bij vrienden.

1 like

Mijn klus/werkhorloge.