Wat is jouw mooiste horloge?

Ik heb deze ook, en zat serieus te twijfelen tussen de Longines en mijn Ebel wave.

Heerlijk horloge dit!!

1 like

Je kunt je afvragen of mijn mooiste horloge m’n favoriet is. Of het meest comfortabel.

Ik weet het niet. Ik twijfel tussen twee Seiko’s, een Nomos, en een Grand Seiko.

1 like

Zeker, ben er nog steeds erg blij mee. Hij gaat echt niet meer weg!

Nee. Mooist gaat over t uiterlijk.

11 likes

Goh…Ik kan moeilijk kiezen eigenlijk, maar ik merk dat ik heel vaak deze Balmain draag, omdat ik steeds weer geniet van de wijzerplaat. Op de tweede plaats waarschijnlijk mijn Omega Genève Dynamic.

2 likes

Een Chronoswiss zoals je van een Chronoswiss verwacht. Prachtig !

Dit vind ik DE Rolex.

1 like

De foto is ook perfect voor de wijzerplaat. Mooie lichtinval :ok_hand:

1 like

Zelfs dat kun je betwisten, met name omdat “mooi” subjectief is en geen echte definitie heeft. Zo staat het horloge wat veel mensen waarschijnlijk als “mooist” betitelen gewoon ordinair te koop, terwijl ik een koddig dingetje veel meer draag:

vs.

terwijl ik hier op uit kom voor het meest elegante in de doos, om onverklaarbare redenen:

Zeg het maar. Ik kan het niet beredeneren.

4 likes

Moet hier passen, lukt me niet een keuze te maken!
Excuses 🫣😉…

1 like

6 likes

Dit vind ik de mooiste, hebben we thuis nog wel eens een discussie over. Maar ik vind het de mooiste :smile:

4 likes

3 likes

ohnee, toch de Hanhart …

15 likes

11 likes

Dat herken ik wel. Net een werkelijk prachtige (vind ik dan) JLC weggedaan. Misschien wel mijn mooiste, maar ik greep toch meer naar bijvoorbeeld mijn Zenith Chronomaster.

Die laatste is mijn meest gedragen horloge en dus mijn mooiste?

Hoewel mijn laatste aanwinst ook hoge ogen gooit:

Terwijl onderstaande bij sommige gelegenheden/kleding toch weer mooier is en ook technisch het mooist:

Niet te doen dus, ‘de mooiste’ kiezen.

13 likes

Precies hoe ik er ook in sta en niet eens een post eraan ga wagen hier.

2 likes

Typefout: het is natuurlijk Constantin :wink::crazy_face:

Dat is nu juist de uitdaging hè. Kun je wel of niet kiezen uit jouw verzameling…