Wat is jouw mooiste horloge?

Autocorrectie. Yes dat bedoel ik inderdaad :rofl: :joy:

1 like

Dat dat bedoel ik. Ik zeg zes en krijgt sex. :+1: :rofl:

2 likes

Dit is mijn allermooiste horloge alleen draag ik hem nauwelijks, ach…het hebben van de saeck einde van het vermaeck :grin: komt wel vaker voor lees ik wel eens op het forum.

2 likes

Mooiste horloge…, :thinking: lastige keuze.
Ik heb helaas de eigenschap om een horloge op maandag te betitelen als ‘mooiste horloge en gaat nooit meer weg’, om ‘m vervolgens op woensdag voor een ramprijs weg te doen…

Laat ik dan toch maar gaan voor één van de oud gedienden, waarvan ik het niet over m’n hart verkrijg om weg te doen:

6 likes

Mijn Holy Grail,

tp207601 tp207602 tp207603

7 likes

Gelijk heb je; lekker houden!

1 like

10 likes

M’n vrouw vindt deze de mooiste…

…dus deze! (:frowning_face_with_open_mouth::thinking:?)

6 likes

Dit is idd zo gaaf dat het met geen enkel ander horloge te vergelijken is. Dit is een zeer uniek model. Jammer dat dit model zo ondergewaardeerd wordt maar steeds meer mensen beginnen in te zien dat dit echt wel de ultieme duiker is en toch verrassend draagbaar is ondanks zijn grote looks.

Paul Thorpe heeft op YouTube zijn uitleg gegeven en verkiest nu de Omega Ploprof boven de Rolex Deepsea James Cameron…

Check de video👇

Mee eens💦

Dank heren voor jullie reactie🙏

1 like

4 likes

Ik word helemaal ongemakkelijk van die armband (met het oog op krassen).

Ben volledige met je eens. Van metaal op metaal krijg je alleen maar schade. :disappointed_relieved:

1 like

Hoe krijg jij je foto’s zo mooi. Vast niet met een camera op je tel.

10 likes

Prachtige foto. Mijn complimenten!

1 like

Geen zorgen, armband naast horloge was alleen voor de foto.
Normaal zit ie altijd om de andere pols…

:+1:t2:

Moeilijk kiezen, maar op dit moment deze Spirit.

9 likes

Op dit moment toch wel m’n Omega Seamaster 200m pre bond uit mijn geboortejaar (‘89):

9 likes

Dit is momenteel mijn mooiste, ook omdat die nog maar net nieuw is :slight_smile:

8 likes

San martin 6105-8000 homage met blauw/zwarte mother of pearl dial! Heb er zelf een keramische blauwe bezel insert opgezet :slight_smile:

4 likes