Wat is jouw record?

Dit jaar april ging ik voor het eerst met een vriend (Thehaguedragon) naar de Rikketik. Door hem heeft het Seiko Monster-virus mij ook helemaal in de ban. In plaats van eerst rustig rond te kijken, laat hij mij net bij binnenkomst direct kennis maken met Rob en zijn snoepwinkel (Monsterwatches) en daarna direct door naar Hans (o.a. Deep Blue), waar ik na het passen van een DB mijn hart sneller voelde kloppen. Dat had hij natuurlijk NOOIT moeten doen hè :smiley: Ik had circa EUR 500 te besteden en ik was pas bij de 2e stand (DB) al helemaal blut >X In tijd uitgedrukt, slechts 20 minuten :)-D Voor een ‘Sprinter’ is dat best langzaam :stuck_out_tongue:

Ik geloof dat er forumleden hier zijn die wellicht een zelfde soort verhaal hebben en soms zelfs grotere bedragen sneller uit hebben gegeven. Tel us your story :~

Eindelijk heb ik ontdekt hoe ik foto’s kan plaatsen, dus bij deze maak kennis met mijn DB :}

Explore LaureenGMN

Mooi horloge, ziet er goed uit!(tu)

Zelf denk ik altijd erg veel en misschien wel té lang na voor ik een aanschaf doe, mijn record is twee dagen. Zag een Orient Excursionist bij een juwelier met korting liggen, toch nog even een nachtje over geslapen en de volgende dag opgehaald.
Geen spijt van gehad, blijft een mooi klokje imho.

Mooie DB, welk model is dat? :slight_smile:

mooieklokjes Schreef:

Mooie DB, welk model is dat? :slight_smile:

Model: Daynight Ops Pro T100 … het was liefde op het eerste gezicht :wink:

Mauzer Schreef:

Mooi horloge, ziet er goed uit!(tu)

Zelf denk ik altijd erg veel en misschien wel té
lang na voor ik een aanschaf doe, mijn record is
twee dagen. Zag een Orient Excursionist bij een
juwelier met korting liggen, toch nog even een
nachtje over geslapen en de volgende dag
opgehaald.
Geen spijt van gehad, blijft een mooi klokje
imho.

http://www.mijnalbum.nl/Foto650-JSKRQLY3.jpg

Ik kan het dagen op internet bestuderen/kijken, maar als ik het live zie dan sla ik heel snel toe :slight_smile:

proficiat! heb op de rikketik nog geen klok spontaan gekocht. meestal al vooraf besteld ofzo en dan op de rikketik ophalen. 2 vliegen in 1 klap zeg maar.

marnix.moed Schreef:

proficiat! heb op de rikketik nog geen klok
spontaan gekocht. meestal al vooraf besteld ofzo
en dan op de rikketik ophalen. 2 vliegen in 1 klap
zeg maar.

Laatste x heb ik deze op de Rikketik besteld via Rob …Szen002 LE Black Edition

Explore LaureenGMN

Dat was idd een snelle actie van jou daar in Houten Gio. Had het idee dat we een estafette liepen en ik het stokje aan jou doorgaf;-)
Die DB was helemaal super en een lichte vorm van jaloezie stak de kop op.

Thehaguedragon Schreef:

Dat was idd een snelle actie van jou daar in
Houten Gio. Had het idee dat we een estafette
liepen en ik het stokje aan jou doorgaf;-)
Die DB was helemaal super en een lichte vorm van
jaloezie stak de kop op.

:smiley: :)-D Inmiddels, ben ik al weer zo’n 5 of 6 klokkies rijker. Nog bedankt he Thehaguedragon :~

Sprinter Schreef:

marnix.moed Schreef:

proficiat! heb op de rikketik nog geen klok
spontaan gekocht. meestal al vooraf besteld
ofzo
en dan op de rikketik ophalen. 2 vliegen in 1
klap
zeg maar.

Laatste x heb ik deze op de Rikketik besteld via
Rob …Szen002 LE Black Edition

http://i1239.photobucket.com/albums/ff516/LaureenG
MN/iphoneGiovani2013234.png

M’n geheugen laat me de laatste tijd wat in de steek door vermoeidheid, maar dacht dat nog iemand er zo 1 had besteld. Die twijfelde wel over de strato monster, maar vond dat donker oranje niet zo passen.