Wat is jouw "Trouwe hond/horloge", en waarom? (Edit: geen foto’s van honden dus)

:rofl::rofl:

6 likes

Krijgt ie nog wel lucht? :sweat_smile:

1 like

Tuurlijk, zo n moonwatch past om de mouw v n ruimtepak :wink:

3 likes

Uiteraard :+1:

1 like

Leuk gedaan man, nieuwste mode :grin:

1 like

Bij het uitlaten hoef je tenminste niet continue op je pols te kijken, ideaal :rofl:

1 like

Jij houdt zo te zien je hond graag aan n kort lijntje :roll_eyes:
Of je hebt heeeeeeele goeie ogen :wink:

Is ineens zo n Panerai niet alleen handig voor ouwe lullen :older_man: :eyeglasses:

1 like

Het is een klein beestje, vaak op de arm alleen als hij zijn behoefte moet doen mag hij even aan de wandel. Als de baasjes weg zijn is hij altijd bij mij dus een bonus hondje

1 like

En dan speel je gelijk maar dress up met dat arme beest…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Hahahaha geweldig :clap:

938f441b3df2b505bdd045335b41b5516dabe147_1_666x500

Nr.1 Sam, inmiddels 1.5 jaar oud.
Nr.2 Tag Heuer 2000, zit al sinds 1998 in de verzameling.

Mika

P.S. Aangegeven volgorde is niet willekeurig.

11 likes

Mooie tag!

En leuke pup uiteraard :wink:

2 likes

Wellicht was TS niet geheel duidelijk met zijn topic maar het was niet de bedoeling om je hond hier te plaatsen. Ik heb alle honden verwijderd behalve waar ook horloges op staan. Vanaf hier geen honden meer svp.
Heb je daar toch behoefte aan, dan is off topic het weiland waar je je uit kan leven.
Ik zal het onderwerp ook nog even aanpassen om aan alle verwarring een eind te maken.

1 like

Ik vond t spontaan ontstaan v je trouwe horloge en hond combi juist wel leuk. Alleen honden is idd wat meer off topic.

Kan, maar ook dan moeten we denk ik even in off topic verdergaan …

OT: Mijn ‘trouwe hond’ is op dit moment mijn Seamaster. :heart_eyes:

1 like

Hoe vind je t rubber bandje op t horloge? Voor mij voelde hij tijdens t passen comfortabel, maar wat iel aan ivt t horloge/kast.

Hier is het ook een (bijna constant) komen en gaan van horloges :slight_smile: Waar ik altijd naar terug blijf pakken is mijn Tudor Black Bay 36.

Mooi om te zien, draagt erg fijn, kan overal bij, waterdicht, als er een krasje op komt is het niet het einde van de wereld enz. enz. :slight_smile: Ik zou eigenlijk het liefst een Explorer in deze rol hebben, maar als ‘daily’ wil ik wel een modern horloge en 39 mm vind ik te groot. Bovendien is het verschil tussen ongeveer 2k voor de Tudor en 6k voor een Explorer me te groot. Ik zou dan te zuinig zijn op het horloge, en 'm niet zorgeloos kunnen dragen.

Als het gaat om het horloge wat ik het meeste draag is dit denk ik mijn GSHOCK GW-M5610. Dat komt omdat ik 'm vrijwel elke nacht draag :blush: Fijn om als ik wakker wordt direct te kunnen zien hoel aat het is zonder op te hoeven staan of op mijn telefoon te hoeven kijken.

3 likes

1 like