Volgens mij zelfs uitsluitend zonder.
Neem aan dat dit een grap is…
Zou me wel verbazen: een Carrera met dieptemeter.
Misch wel een gat in de markt
Mwah, als ik m’n geld ergens in zou investeren, dan misschien toch maar niet daarin.
Mooi setje zo. Ik zou die mijn horloges compleet verprutsen door ze in het donker tegen het metaal van die watchstand te bashen.
Ja merk al dat het even wennen en voorzichtig doen is. Maar zal wel even wennen zijn. Met het licht aan dus wel esthetisch zeer mooie combo vind ik. Dank je wel btw
Ja deze is super, vooral in de 39.5mm👌
Heel sjiek! En wat is de andere helft?
Aaaaah ja dat zeker een topper!! Prachtig in het bezit ook of een die je graag zou willen bemachtigen?
Wisselend, heb er 5 of wat van gehad, komt wel weer eens voorbij
Hoe bevalt deze GS na de eerste periode?
erg goed! bijzonder ding is het, uitmuntend uurwerk, en ondanks de schitterende wijzerplaat is ie niet erg aanwezig of in the face. Onopvallende beauty is het. ik draag hem niet dagelijks of de hele dag, maar als ik er zin in heb.
Aqua Terra 38.5 Skyfall
Speedmaster 38
In de praktijk echter niet haalbaar, want ik heb toch echt een goedkope casio oid nodig die mag krassen/butsen bij het klussen / spelen / sporten. Niks mis met een krasje op je mooie horloge (mits zelf aangebracht ) , maar ik zou het ook weer niet gaan opzoeken door een dagje te helpen met verhuizen met zaratsu polishing om de pols.
Misschien een realistischer duo:
in dat geval ben ik ook al halverwege
Ha ha snap je punt. Moet wel zeggen de blauwe aqua terra blijft wel heel bijzonder hoor. En super robuust! Ik zal die nooit weg doen