Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

In principe wel ja. Ik zit al lang naar een BoR te loeren, met rechte end links, maar dan niet die van Kuoe. Ik heb liever geen sluitingen van een halve meter lang.

Maar het zou zomaar “mijn horloge” kunnen zijn wat overal dienst voor doet, wisselen tussen leer, NATO en staal gaat prima met dat ding, hij is net genoeg voor bij een jasje, en hij is robuust genoeg voor op vakantie of in de tuune.

1 like

Naast twee Casio’s is dit die van mij momenteel. En het bevalt goed!

14 likes

Na de release van vandaag lijkt dit me een heerlijke two piece;

*ai aangepast plaatje

Reversed Panda vs Panda
Staal vs goud
Omega vs Rolex

Hopelijk dit snel in werkelijkheid brengen!

20 likes

Voortvarend :grin:

1 like

Hoezo heb je een stalen Daytona goud gekleurd? :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

Regelen we, ik ga op jacht naar die Speedy en dan ruilen we ze zo om :raising_hand_man::smiling_face_with_tear:

2 likes

Prachtig die Omega!

Deze speedy zou ik wel lusten… :face_exhaling:

17 likes

Explorer en een vintage King Seiko

9 likes

Ik ook wel. Alleen een smak geld :moneybag:…. Zat laatst al te dubben over een full gold horloge. Zoals de speedy. Dan moet er veel verkocht worden.

Mijn onlyfans account loopt nog niet denderend.

5 likes

Denk dat je iets meer prijs moet geven op je account. :eggplant::eggplant:

3 likes

Ik doe al zo’n gek paars broekje aan, maar @JohnvdT is mijn enige fan. Hij betaalt overigens uit in Tudor catalogi.

4 likes

Heb je het woordje ‘ultieme’ ook gelezen in de topic titel?

:sweat_smile:

Niks mis met beide, maar ultiem… mwah. Ik weet het nog zo net niet. :stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

1 like

:rofl::rofl::rofl:

2 likes

:smile: het moest toch “Jouw” ultieme zijn?
ik heb dat geassocieerd met reeds in bezit.

Dit is wel het mooiste wat in mn doosje zit denk ik😉

4 likes

Haha touche. Zo kun je hem inderdaad lezen.

1 like

6306 7019

9 likes

Ik red me hier prima mee:

17 likes

Tsja, ik denk hier best al lang over na.

On-a-budget (wat een rekbaar en subjectief begrip is) en voor het geval ik de rest om wat voor reden van de hand zou doen, dan denk ik deze twee uit de huidige collectie.

Puur vanwege het wat all-round voor elke gelegenheid en dus praktische karakter.

Wat meer budget, en uit de huidige collectie, dan deze twee. Ook veelzijdig, zeker omdat de SBGP013 prima met een leren band als dresser te doen is. Maar vanwege het gebrek aan lume, nét niet aan de top. Tenzij ik de die zou vervangen door één met lume. Een SBGNxxx, die dan weer minder dressy is.

Verder heb ik geen ambitie, en zou ik het niet weten, want als ik geld als water zou hebben zou ik
a. het niet allemaal uitgeven aan een ultra kostbare wo piece en
b. überhaupt niet laten bij een two-piece collectie.

24 likes

:shield:

30 likes

Ultiem, niet per se. Maar wel heel tevreden! :watch:

22 likes