yessirrrr heel goed duo.
Wat voor type is die 4kante omega?
Ref. 111.024, van de “slim” collectie. Zie hier de volledige catalogus: An English Omega Catalogue from 1967
voor mij op dit moment mijn Tudor bb Pro en een Tudor Sub 79090 zou ik er in de toekomst graag bij hebben
Heel goud duo ![]()
Slechts de helft van de collectie, maar als ik moest uitloggen met deze 2 ben ik eigenlijk helemaal voorzien en content ![]()
![]()
Al zou ik 2 stuks veel te weinig vinden en is er zeker fiets sportief nodig. Maar de looks en complexiteit…. Ongetwijfeld deze 2
die Rattrapante is wel zo ongelofelijk fraai! ![]()
Is ook mijn favoriet van de 2 ![]()
Die linkse mág je van mij een “klok” noemen.
Als ultieme 2-piece kies ik voor twee horloges met weinig overlap:
Een overal draagbare, prettig ogende, comfortabel dragende, maar vervangbare (GMT-)duiker, met een leuk stukje geschiedenis.
(reeds in bezit)
Én de fraaiste mechanische chrono die nu nieuw te koop is en ook nog eens van mijn favoriete merk.
(hierover hopelijk deze week meer…)
ik vind de bezel van de Kermit zoveel mooier dan de andere groene varianten van Rolex ![]()
Waarom ?
Ja, dat vind ik dus zeker niet.
Ja, ze zijn allebei duurder. Maar er zijn meerdere dingen aan beide horloges, die ze voor mij minder aantrekkelijk maken. Ga ik niet allemaal opnoemen. Ik ben er niet op uit om ongevraagd horloges van iemand anders te bekritiseren. En zoveel mensen, zoveel smaken. Jij vindt ze (kennelijk) geweldig en dat is alleen maar mooi. ![]()
Ja is echt heel tof ![]()