Nu stoppen hoor…
O.k. en dan even echte (allebei mijn) foto’s, nu ze allebei binnen zijn.
Dus, stel dat ik maar twee horloges zou mogen houden en ook nooit meer wat anders zou mogen kopen. Dan zou ik heel goed kunnen leven met deze twee.
Snappen we heel goed Ed ![]()
Same
![]()
Out of the box ….
Als het echt zou moeten kan ik hier wel mee leven
Anders 2 van deze 3 wordt heel moeilijk
1/ Mark II: horloge vader (warme hand)
2/ Breitling: trouwhorloge
3/ Staudt: Cadeau voor mijzelf na licht hart infarct
Waarschijnlijk Omega/Breitling
Dit komt een heel eind in de buurt als het om mijn ‘ultieme two piece’ collectie duikhorloges gaat.
Lekker setje! ![]()
Kijk uit dat ze niet in het gras vallen!
Ultieme 2 pc collectie:
- Dresswatch
Eentje van deze 2… ben er nog niet uit (geeft ook niet want funding is een dingetje
)
PP 5196R
PP 5296R
- Sportief (al in bezit)
En eigenlijk vind ik dat een G-shock oid voor sport/klus dagen niet mag ontbreken; toch een 3-piece collectie
.
Tja toch wel deze twee nu.
Klopt helemaal daarom is dit mijn supertrio ![]()
Mijn Chinatown beuker om bandjes te wisselen als vakantie/party/beuker onverslaanbaar.
Eens. In elke ‘ultieme collectie’ hoort tenminste ook een G-shock. Dan maar drie! ![]()
En als het geen duikhorloges moeten zijn? ![]()
Lastig. Ik draag al een eeuwigheid zogenaamde toolwatches, duikers vooral. Dat is wel mijn ding. ![]()
Maar ik denk dat een Speedmaster (Racing of Moonwatch) wel op het lijstje zou staan en misschien een strakke Grand Seiko of een The Citizen. Ook lekker, maar ja. Ik ben eigenlijk op dit moment wel ‘ultiem’ tevreden met de Omega en de Tudor. Kan morgen zomaar anders zijn hoor, want ik heb wel last van flipperitus. ![]()
EDIT: Vwb. de GS graag deze SBGA407
(Bron: watchesbysjx.com)
![]()
Vgl. met het vorige duo (oysterdate en fxd) wat meer varieteit in merk en qua formaat is het wat minder mini en maxi zo.