Wat is jouw ultieme 2 piece collectie

Nu stoppen hoor…

1 like

28 likes

O.k. en dan even echte (allebei mijn) foto’s, nu ze allebei binnen zijn.
Dus, stel dat ik maar twee horloges zou mogen houden en ook nooit meer wat anders zou mogen kopen. Dan zou ik heel goed kunnen leven met deze twee.

31 likes

Snappen we heel goed Ed :sunglasses:

1 like

26 likes

Same :ok_hand:t3: :star_struck:

2 likes

Out of the box ….

Als het echt zou moeten kan ik hier wel mee leven

Anders 2 van deze 3 wordt heel moeilijk

1/ Mark II: horloge vader (warme hand)
2/ Breitling: trouwhorloge
3/ Staudt: Cadeau voor mijzelf na licht hart infarct

Waarschijnlijk Omega/Breitling

14 likes

Dit komt een heel eind in de buurt als het om mijn ‘ultieme two piece’ collectie duikhorloges gaat.
Lekker setje! :sunglasses:

25 likes

Kijk uit dat ze niet in het gras vallen!

1 like

18 likes

Ultieme 2 pc collectie:

1. Dresswatch

Eentje van deze 2… ben er nog niet uit (geeft ook niet want funding is een dingetje :innocent:)

PP 5196R

PP 5296R

1. Sportief (al in bezit)

En eigenlijk vind ik dat een G-shock oid voor sport/klus dagen niet mag ontbreken; toch een 3-piece collectie :grinning:.

14 likes

Tja toch wel deze twee nu.

Klopt helemaal daarom is dit mijn supertrio :wink:

Mijn Chinatown beuker om bandjes te wisselen als vakantie/party/beuker onverslaanbaar.

15 likes

Eens. In elke ‘ultieme collectie’ hoort tenminste ook een G-shock. Dan maar drie! :wink:

1 like

En als het geen duikhorloges moeten zijn? :laughing:

2 likes

11 likes

Lastig. Ik draag al een eeuwigheid zogenaamde toolwatches, duikers vooral. Dat is wel mijn ding. :slight_smile:

Maar ik denk dat een Speedmaster (Racing of Moonwatch) wel op het lijstje zou staan en misschien een strakke Grand Seiko of een The Citizen. Ook lekker, maar ja. Ik ben eigenlijk op dit moment wel ‘ultiem’ tevreden met de Omega en de Tudor. Kan morgen zomaar anders zijn hoor, want ik heb wel last van flipperitus. :sunglasses:

EDIT: Vwb. de GS graag deze SBGA407

5 likes

Ik hou het zo wel uit.

18 likes

:wink:

1 like

Vgl. met het vorige duo (oysterdate en fxd) wat meer varieteit in merk en qua formaat is het wat minder mini en maxi zo.

9 likes

Deze Seamaster is er al

En ik overweeg om mijn Ronde Cartier, Oris Big Crown en Squale 1521 weg te doen voor deze:

13 likes