Wat is jullie droomhorloge onder de 20k?

Crisis voor de deur, na de zomer weer in lockdown, inflatie door het dak en ik heb nog geen huis kunnen kopen.

Toch is het leuk om te blijven dromen in deze barre tijden en daarom ben ik benieuwd wat jullie droomhorloge zou zijn onder de 20k.

Kies je dan “verstandig” voor een waardevaste mooie Rolex of hebben jullie ook andere meningen over wat het beste horloge is.

Ben benieuwd!

Gr
Alen

1 like

Kiezen veel mensen voor echter:

6 likes

VC, JLC, ALS, iets in die richting in ieder geval.

1 like

Tis vast gezellig bij jou thuis.

Meer dan 20k vrees ik :rofl:

5 likes

Mijn graal: toch die keramische Submariner.
En niet als investering, maar omdat Submariner. :wink:

Kom de dagen wel door. Beetje drama geven aan de topic is leuk soms

Dus, Rolex/Patek zijn nu plastic, volgespoten uitgerangeerde modellen die ooit pure schoonheid waren en heel gewild? :wink:

Exact

Wel sexy horloge

Dan moet dit hem worden voor mij.

20 likes

Vandaag is mijn antwoord de Saxonia Aventurine

Morgen waarschijnlijk iets anders.

15 likes

Ga je een horloge kopen omdat je er een passie voor hebt of wil je investeringsadvies 🤷🏻

Voor dat geld kan je namelijk iets kiezen van bijna alle horlogemerken van een Casio tot een Calatrava.

Succes met de jacht :+1:

1 like

Czapek Antartique. Want

De echte liefhebbers gaan voor haute horlogerie.

3 likes

Denk dat als je zulke bedragen uitgeeft je beide kanten moet bekijken, tenzij je echt te veel geld hebt. Maar als er geen passie voor was zou ik een blok goud kopen of andere shit waar ik geen passie voor heb

Ging me meer in de vergelijking in het plaatje van @anon48992708EV met een volgespoten en verbouwde Megan Fox t.o.v. haar vroegere jaren. :rofl:

2 likes

Prima man :+1:

Succes met de jacht

Deze aub. En dat hij ruim over de 40 gaat maakt me niet uit aangezien we toch aan het dromen zijn.

14 likes

Zo iets uit de VC stal?

6 likes

Een JLC Reverso of een Cartier Tank.

Kan morgen weer anders zijn, maar ik vind deze twee zo ontzettend mooi.

2 likes

De groene JLC van @anon48992708EV als ik mij Niet vergis, ziet er ontzettend goed uit.

1 like