Wat is jullie droomhorloge onder de 20k?

5 likes

Dat vind ik zo armoedig
Iets duurs waar je lang en hard voor hebt moeten werken en waarvan je elke keer als je hem om doet ècht van wilt genieten. Een ultiem luxeproduct.

Een bepaald merk en type horloge supermooi vinden maar dan toch kiezen voor een ander merk en type omdat dat een hogere restwaarde (vooralsnog) heeft….

Waarom?

Zolang je niet verkoopt merk je niks van restwaarde en geniet je volop van het horloge dat je ècht mooi vindt.

Als je een horloge koopt van geld dat je echt kunt missen maakt het sowieso niks uit.

Je besluit toch ook niet om je grote liefde te dumpen om vervolgens met een minder leuke vrouw die wel meer geld heeft te trouwen?

Je gaat toch ook geen oplossingsmiddelen dampende pvc vloer in plaats van een houten vloer in je huis leggen omdat dat goedkopernis en wel op hout lijkt?

Je gaat toch ook niet in een doodsaai run of the mill nieuwbouwhuis op een Vinex locatie in een voormalig weiland omringt door snelwegen waar helemaal niks aan goede horeca, cultuur en een goed winkelaanbod is wonen terwijl je ook in een leuk dorp of stad kunt wonen, omdat een huis jn de Vinex “zo’n goede inverstering” is?

Anyway…. op dit moment heb ik geen ècht droomhorloges….

Ik heb Welwat horloges die ik nog eens wil maar daar moet net het juiste horloge voor de juiste prijs voor langslopen in het blauwe gedeelte.
Allemaal ruimschoots onder de 20k.

Breitling Aerospace 40mm titanium geen gouden accenten.

Wakmann Triple Date Chrono

Zodiac Sea-Chron Chrono

Vintage Type XX chrono

Breitling Chronomat Yachting zwarte plaat, vol staal

AWCO Squale Subino

Omega Speedmaster Pro 40 Schumacher

Omega Speedmaster Mk IV “baby 125”

Vintage Oris Chronoris Monopusher

Ebel 1911 Chrono Staal Zenith Uurwerk

4 likes

Is toch saai? (zit uiteraard wel een top loopwerk in)

:face_with_symbols_over_mouth:

12 likes

Is Invicta een luxe horlogemerk?

2 likes

Invicta is alles wat je je maar kunt wensen. Zie de eenvoud.

4 likes

Daar is ie weer :grin:

Jazeker joh. Zie topic naam. Eruit met die andere 5 dan.

1 like

Iets boven budget, maar what the hell.

4 likes

Het is dromen he?
Dan droom ik even door de 20K heen en droom van deze knaller.

Plaatje geleend van het internet.

10 likes

± 20k

9 likes

Ouch. Right in the feelies. :slight_smile:

1 like

Stijlvol, technisch hoogstandje en bloedmooi.

1 like

Lijkt wel een maiskolf.

2 likes

de rolex en omega eruit, en de hobby in 1x uitspelen. 120m waterdicht, screwdown crown. Een hoogstandje onder de kap met geneva seal als ik me niet vergis, en 1 van de mooiste wijzerplaten ooit! :drooling_face::drooling_face: en dan houd je nog 7.5k in je zak

10 likes

6 likes

Voor mij het mooiste horloge van het moment :heart_eyes:

24 likes

Heel mooi maar te groot, voor wat het is. Deze hadden ze ‘gewoon’ in de 37mm case moeten doen.

Eens. Als ze die in een 37 mm case hadden gedaan had ik gerust max 2 k meer betaald tov de argente .Maar wat is t? Een 5 k meer dan de 37 mm argente vond ik te gortig

1 like

Ref nummer :heart_eyes: