Wat is jullie droomhorloge?

Een Seiko horloge, eender welk model…

Dat is mijn nachtmerrie droom horloge. :sunglasses:

Maar een A.Lange grand lange 1 platinium… dat is de natte droom…

Ik zag een Moser & Cie voorbij komen en heb daar even op gegoogled. Fraai hoor.

3 likes

Mijn droomhorloge, die inmiddels onderweg is :slight_smile:

12 likes

Staat ook op mijn lijst!

1 like

Mijn droomhorloge aka graal/grail de Pam311

3 likes

Droom 1:


Met een omgebouwde bus de wereld rond reizen met mijn vriendin. Bus gaat dit jaar gebouwd worden,

En als ik daar toch een horloge bij moet zoeken:

11 likes
8 likes

Ik ben zolangzamerhand eigenlijk best wel tevreden…

4 likes

Om ook gelijk maar de vraag uit een ander topic te beantwoorden of de heilige graal ook meteen het duurste is…

Nee dus! Ik ben verliefd geworden op de sbdc065 (JDM) of wel spb083 (EU)

7 likes

Naja als ik ze allemaal moet posten kan ik wel een Albelli fotoboek vullen haha.

Laatst zat naast mij een man in een restaurant, met een two-tone Santos naast mij. Wel dan een oude, goed gedragen exemplaar. Kon m’n ogen er moeilijk vanaf houden. Wat een klasse heeft dat horloge.

1 like

Ja ik heb niet altijd dezelfde droom :yum:

1 like

Geweldig!!!

Tijdje terug gepast en zit nog steeds in mijn kop. :sweat_smile:

7 likes

Wat voor mij in elk geval géén droomhorloge is, is het ding waar die nieuwe Omega 321 in wordt gehangen.

1 like

Echt een grail heb ik niet meer. Toen ik voorzichtig begon met de verzameling wilde ik echt heel graag een Breitling. Inmiddels heb ik er twee in de kist. Eigenlijk ben ik officieel wel klaar met verzamelen maar zo werkt dat blijkbaar niet. Dus er komt af en toe wat bij zoals volgende week een GS. Wat ik op dit moment in volgorde van gretigheid zou willen hebben is deze…

En deze

image

En deze

Maar waarschijnlijk komen er tussendoor nog wel andere modellen langs.

7 likes

Ja, die is erg gaaf. Ik moet het helaas doen met de Eterna Porsche Design variant. Ook leuk…

1 like

Deze Lego chronograaf.
bc6f7541ad3427e8ad891faf35b21873

5 likes

Vandaag deze:

Morgen wellicht een andere

4 likes

Een horloge voorzien van al mijn horlogewensen, dat zou me een hoop tijd schelen.

Verheet je geen review te schrijven? Ik ben erg benieuwd! :smile: