Ik ben een grote fan van de Rolex Datejust en ben momenteel op zoek naar een homage (ik heb het geld niet voor een Rolex). Op Amazon kwam ik het merk Burei tegen. Ze maken mooie automatische horloges voor een redelijk goeie prijs (+100 euro). Ik ben geïnteresseerd in één van hun Datejust homages. Wat is jullie mening? Is het zijn geld waard? Zijn er geen alternatieven voor ongeveer dezelfde prijs (±200 euro)?
Collega van mij is gek op dat spul, werkt er dagelijks mee en ze blijven het prima doen.
De gangreserve is klein
Afwijking is wat groot.
Voor dat geld OK dus.
Lekker doen als je er oog naar hebt.
Voor 200e zijn er qua kwaliteit en waardering wel veel betere horloges te koop. Dat moet er wel bij gezegd worden.
Succes
Nog nooit van het merk gehoord. Zou zelf met budget van € 200,- iets van Seiko kopen.
Welke alternatieven zou jij aanraden voor deze prijs?
Dit dus.
Of Oriënt bijv.
Seiko heeft niets dat lijkt op een Datejust voor deze prijscategorie
Geen ‘DJ-hommage’. Wel iets in de sfeer van en prima kwaliteit. Is trouwens, met wat zoeken, nog wel goedkoper te vinden ook.
https://www.bol.com/nl/p/seiko-heren-horloge-snk355-met-datum-en-dag/9200000073760763/?Referrer=ADVNLGOO002038A-G-58537115195-S-484844225431-9200000073760763&gclid=CjwKCAjw1rnqBRAAEiwAr29IIyutGAp-uppEi6pm0bB4qWkZ9ik1_Zjxs-4TvzOCIKihKvSE7W-VthoCG2EQAvD_BwE
Ik zou naar de snxj89 kijken
Die is nergens meer te koop
Heb het artikel niet gelezen, maar misschien heb je er iets aan.
Heb ik al gelezen. Zijn bijna allemaal nergens te koop of kosten meer dan 500 euro omdat ze uit productie zijn.
Je zou watchpatrol of watchrecon in de gaten kunnen houden of er eentje te koop is.
Goed advies! Zal ik zeker doen. Btw, ik kwam het merk Parnis tegen, al van gehoord?
Het valt me op dat het vooral quartz calibers zijn en dat lijkt me niet de bedoeling.
Dan doet je Rolex ‘tik tok’…
Bagger. Punt.
Dan zoek je niet hard genoeg. Al alle eigenaren op Instagram gedm’d of ze hem kwijt willen?
Deze heb ik verkocht op eBay:
Koop voor dat geld een seiko automaat
Een eigenaar vinden zal niet gemakkelijk worden
Hier op het forum staat ook nog een mooie te koop van @Dao
TK: Seiko SNKL23 J1 (stick hands, kanji, jubilee) - prijs verlaagd
Wellicht is dit iets voor jou ?
Heb je waar voor je geld.