Wat is jullie wisselroutine?

Velen van ons hebben meer dan 1 horloge. Zelf ben ik vanaf januari tot nu van 1 naar 16 horloges gegaan. Het is een hele reis waar ik echt van geniet en veel van leer. Aantal begint omlaag te gaan trouwens.

Zelf draag ik iedere dag een ander horloge waarbij ik in de avond al wissel naar het horloge wat de volgende dag gedragen zal worden.
Afhankelijk van waar ik de volgende dag naar toe ga en wat ik aan heb, kies ik een horloge.
Het gaat dan uit de horloge doos of winder om voor een paar uur en voor het slapen op het nachtkastje.

Er zijn uitzonderingen bij een NA - die wordt dan meerdere dagen gedragen. :revolving_hearts: Honeymoon fase

Bij nieuwe bandjes vraag ik mijn 7-jarige dochter om haar ongezoute en eerlijke mening. Die heeft verassend veel constructieve feedback om kleur en materiaal samenstelling - met toch vaak een voorkeur voor staal bij duikers.

Ben benieuwd naar wat jullie routine is.

• Iedere dag een ander horloge? Of 2 keer per dag een wissel?
  • Wat beïnvloed de keuze voor het horloge?
  • Vraag je naar een mening?
  • etc
  • etc
6 likes

Wakker worden. Horloge wat op mijn nachtkastje ligt om doen. Rinse repeat, totdat ik een keer denk “Weet je wat. ik doe wat anders om”.

Soms twee weken achter elkaar hetzelfde horloge. Soms iedere dag een andere.

14 likes

Ik heb 6 horloges.
1 daarvan is voor naar mijn werk.
Die draag ik dus doordeweeks overdag.
En met de overige 5 rouleer ik om de 4-5 dagen.

2 likes

Ik gebruikte een dobbelsteen maar sinds de collectie nu 8 is ben ik op zoek naar een nieuwe dobbelsteen. :joy:

21 likes

Ik bepaal mijn horloge keuzen door wat voor weer het word die dag, mijn kleding en mijn activiteit van de dag.
Soms draag ik een horloge vaker achter elkaar en soms wissel ik 2x op een dag.

3 likes

Nooit :man_shrugging: heb enkel een Tudor en een casio (sporadisch gedragen) :joy:

2 likes

Of nog 4 horloges kopen en 2 dobbelstenen. :sweat_smile:

4 likes

Werkhoroge is altijd dezelfde.
Thuis. Pak ik elke dag een andere.
De deur uit, gelegenheid , kledingkeuze , humeur bepalen welk horloge.
Mening, vraag er niet om maar mijn dame geeft die geregeld.
Ect, doen we niet aan.

3 likes

Ik ben niet gekke Osimon… :rofl:

:point_down:

1 like

Tja…soms krab ik mezelf ook even achter de oren. :sweat_smile:

2 likes

Zoiets dus?

1963-large_default

7 likes

De rest van mijn agenda. Als ik tijd heb wissel ik maandag, woensdag en vrijdag bij DNK.

Anders maandagochtend en vrijdagmiddag.

4 likes

Ja 8 is vervelend, maar zie jij maar eens een dobbelsteen te vinden voor 2 horloges🤔

1 like

kop of munt. duh

8 likes

Dat noemen ze een muntje.

Gvd, je was net sneller.

4 likes

Elke paar weken.

1, 2, 3 is horloge 1… 4, 5, 6 horloge 2.

3 likes

een wat? kun je dat eten?

1 like

als je er peper voor zet wel ja.

6 likes

Kun ja daar gewoon naar binnen lopen of moet je laten weten dat je komt?

In deze fase kan die rustg 2 of meer weken om de pols .
Verder heb ik niet zo veel horloges om te wisselen dus kijk ik meestal de dag aan wat ik ga dragen .
Werk, feestje, klussen …

2 likes