Wat is mooier, leer of staal?

Voor een duiker kom ik toch weer terug op een Zulu (na enkele maanden een bandje van haaienleer):

Bij dezen de foto’s



Dank je (tu)
Staat erg goed!

leer, al is het omegarubber het mooist

Voor een duiker gaat mijn voorkeur uit naar rubber. Makkelijk schoon te houden en geen gedoe als het nat wordt tevens lekker licht maar toch sterk

Eigenlijk ben ik het met de meesten eens op een duiker hoort normaal rubber of staal nu zat ik eigenlijk met een klein probleem de rubber op mijn Citizen zat niet lekker op de een of andere manier lag hij niet lekker op de pols maar schoof steeds naar boven zodat hij op het midden van de pols lag dat was dus zo’n gevalletje jammer het is mijn laatste aanwinst en dan wil je het natuurlijk ook dragen ik heb dus diverse banden geprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat ik dit er nu het beste bij op vind staan

en het draagt super release

gr Pieter

Rubber :slight_smile: Met een duiker moet je kunnen zwemmen, vind ik. Leer is dan niet handig. Ijzer staat het best. Maar als je een mooie rubberen band hebt, kan dat ook prima ipv. leer, bij een duiker of en ander stoer horloge althans.

Ik vind eigenlijk altijd staal het mooist. rubber en nato mag ook wel, en bij leer vind ik eigenlijk alleen blauw leer het mooist. een van de selectie criteria van mij is haast ook of er een stalenband aan kan/zit. behalve dan misschien ooit de tag heuer calibre 360.

STAAL …want rubber hoort op een autoband te zitten en leer vind ik niet fris…

erg mooie combinatie,

ik heb deze ook overwogen, maar vond de specifieke stalen band, waarmee dit horloge bij de juwelier lag te “flashy”

ik heb uiteindelijk voor een super avenger wit/staal gekozen, maar deze combinatie komt hoog op de wenslijst

Arn0

Hey V3T3RAN. een waarheid als een koe.:# Ben het er helemaal mee eens.:smiley: