Wat is op dit moment het

Goedkoopste ‘‘swiss made’’ horloge op de markt?

Het gaat dus om een ‘‘echt swiss made’’ horloge met stalen kast en Quartz uurwerk.
Dit moet een kerstkado worden voor iemand die geen sjoege heeft van horloges en nu met een Regal loopt.
Voor ik naar de Tissot dealer ren en daar een classic dream koop voor 150 euro even de vraag hier neer leggen.

Eisen
swiss made only
staal
36-40mm
Nieuw
leer/staal
saffier

Wat zoek je dresser of duiker ???

Maakt niet uit…

Tsjaah das nog niet zo eenvoudig als ik in eerste instantie dacht :neutral_face:. Sorry !!!

1 like

een Swatch Irony natuurlijk! :wink:

1 like

@Raider87
Heey die gaat in de pocket zag er wel een paar leuke modellen tussen staan.

@James_T_Kirk
Uiteraard, alleen het zijn in zijn ogen ‘‘kinderhorloges’’ maar je hebt gelijk.

Klopt enige merk wat ik ken wat een beetje betaalbaar is en zogenaamd ‘swiss made’ is, vraag me ook af of ze daadwerkelijk daar geassembleerd worden.

Grtz

Edit: schijnbaar toch wel: www.hanowa.ch

Claude Bernard en Wenger hebben wel iets in die range
en zelfs Tissot kan voor € 150,-

38mm / 30m WR Saffier

of Wenger .

De Tissot was inderdaad het eerste idee maar past niet bij een 17 jarige dondersteen.

Dan voor die leeftijd toch ff kijken bij Swiss Military / Hanowa
Of mogelijk iets duurder maar Rodania,
die hebben tegenwoordig ook weer Swiss Made.

Voldoet misschien niet helemaal aan je eisen. Maar toch een leuke optie? Swatch Sistem51

1 like

Swiss military honowa heeft leuke klokjes voor die prijs klasse, heb zelf deze quartz

Ik draag zelf deze Swiss Military Hanowa…

1 like

deze dan € 158,- 100m WR / Saffier

Die is ‘‘cool’’…de beste jongen is helemaal f1 idolaat en heeft dan ook als hobby karten.

1 like

Kosta? die vind ik zelf wel mooi

Heb 'm 2 jaar terug in Zürich gekocht tijdens een bezoekje. Werd geleverd op oranje rubber. Maar vond deze nato ook wel aardig smoelen!

Je zal je afvragen waarom speciaal ‘‘swiss made’’.

De jongen komt vaak bij mij over de vloer en zit altijd naar mijn horloges te kijken en begint zich langzaam ook te interesseren daarvoor.

Hij heeft in de wandelgangen dus ook opgepikt dat zwitserland HET horlogeland is en wil hem dus daarmee verrassen.

Hij kent de merken Tag en oris van de F1 maar die zijn iets te prijzig…voor hem en voor mij :grin:

1 like

http://shop.swatch.com/nl_nl/collections/sistem51-c415.html?&gclid=CPKglM-h3MkCFQQHwwodpx4Ipg

140 euro zo te zien.