Wat is slimmer/voordeliger?

PAM329 kopen en alligator bandje met gesp erbij zoeken (origineel allemaal) of PAM320 kopen en stalen bracelet erbij zoeken (niet de ouwe versie, maar de nieuwe zoals op de PAM329).

Hoi Marnix,

Tja, staal en leer, dat zijn heel verschillende materialen.
Hebben een totaal verschillende uitstraling.

Grt,
Drex

Een PAM 329 op staal kopen, en daarna bellen met Lugten.

ticothijs82 Schreef:

Een PAM 329 op staal kopen, en daarna bellen met
Lugten.

ik dacht dat olaf geen alligator deed :wink:

Kopen met staal is altijd voordeliger dan met leer.

Een Panerai op staal vind ik 3 keer niks, dus ik zou die stalen band lekker laten zitten, een band kan je overal kopen, Vissuto heeft mooie croko bandjes :slight_smile:

Origineel lederen bandje met originele gesp kan je zo 600 euro kosten afhankelijk van het soort alligator dat je wilt. Ik heb trouwens nog een 24mm alligator bandje liggen als je interesse hebt.

ryan Schreef:

Origineel lederen bandje met originele gesp kan je
zo 600 euro kosten afhankelijk van het soort
alligator dat je wilt. Ik heb trouwens nog een
24mm alligator bandje liggen als je interesse
hebt.

first things first. eerst die pam maar zien te vinden :wink:

Denk je dat je hem op een stalen band gaat dragen? Zelf vind ik de banden niet erg bijzonder. Maar ze zijn sowieso erg prijzig wanneer je ze los koopt. Als je het zeker weet dan is met stalen band kopen een stuk goedkoper. Tenzij je ineens een losse band tegenkomt ergens.

Een pam op staal vind ik niks. Dus lekker de 320, en staal vergeten.

staal bij aanschaf van het horloge is vaak goedkoper dan achteraf…

hm… dacht idd ook dat staal op klokkie relatief goedkoper zou zijn… en idd, heb voorkeur voor staal. maarrrrrrr… ben niet zo fan v vlindersluitingen, doordat die bij mij wel es onprettig zitten. we zullen zien…

Dat vind ik echt absurd veel geld voor zo’n klein stukje dooie krokodil!::o

Heb eigenlijk nog nooit een Panarai op staal gezien; alleen maar op leer. Maar ben helemaal geen Panarai-fan. Dus zou lekker wat anders kopen.:wink:
Kan in jouw geval alleen even niet bedenken wat. Alles wat ik nog zou willen, heb jij volgens mij al.:smiley: Nou misschien een stoere Tag Heuer Aquaracer 500M. Die heb je toch nog niet? Of een leuke Seiko Tuna of een Hamilton PanEurop. Imho allemaal een heeeeel stuk leuker dan zo’n Panarai.:slight_smile: En je houdt ook nog een bak geld over!:wink:

ryan Schreef:

Origineel lederen bandje met originele gesp kan je
zo 600 euro kosten afhankelijk van het soort
alligator dat je wilt.

TagEd Schreef:

Dat vind ik echt absurd veel geld voor zo’n klein
stukje dooie krokodil!::o

Heb eigenlijk nog nooit een Panarai op staal
gezien; alleen maar op leer. Maar ben helemaal
geen Panarai-fan. Dus zou lekker wat anders
kopen.:wink:
Kan in jouw geval alleen even niet bedenken wat.
Alles wat ik nog zou willen, heb jij volgens mij
al.:smiley: Nou misschien een stoere Tag Heuer Aquaracer
500M. Die heb je toch nog niet? Of een leuke Seiko
Tuna of een Hamilton PanEurop. Imho allemaal een
heeeeel stuk leuker dan zo’n Panarai.:slight_smile: En je
houdt ook nog een bak geld over!:wink:

ryan Schreef:


Origineel lederen bandje met originele gesp kan
je
zo 600 euro kosten afhankelijk van het soort
alligator dat je wilt.

ja belachelijk heh. breitling aligator kost slecht n kleine 400. vergeet alleen niet dat die bandje v panerai n stukje breder zijn…

uhm… moet nog die wishlist post v jeronimo nog invullen. maar dr zijn nog genoeg die ik aan mn verzameling zou willen toevoegen. maar tja, prioriteiten heh…
maar alle door jou genoemde opties staan niet op mn wishlist. zo blijkt maar weer dat smaken smaken verschillen :sunglasses:

Nou ja, wat ik eigenlijk bedoel is dat je voor 50-100 Euro bij de juwelier echt schitterende banden kunt kopen. En dan vind ik het prijsverschil gevoelsmatig erg groot. Maar ja, zal wel aan mij liggen…:sunglasses:

Ben benieuwd naar je wishlist.:slight_smile: Moet 'm ook nog invullen.

marnix.moed Schreef:

Origineel lederen bandje met originele gesp
kan je zo 600 euro kosten afhankelijk van het soort

alligator dat je wilt.

ja belachelijk heh. breitling aligator kost slecht
n kleine 400. vergeet alleen niet dat die bandje v
panerai n stukje breder zijn…

uhm… moet nog die wishlist post v jeronimo nog
invullen. maar dr zijn nog genoeg die ik aan mn
verzameling zou willen toevoegen.

Sorry, dat was de missionaris in mij die sprak…:? Ik draaf soms een beetje door.:wink:
Maar om nog even op je vraag terug te komen. Voordat ik de prijs van een originele lederen band hoorde had ik direct gezegd, met staal kopen en leer erbij kopen. Maar goed, even snel geGoogled las ik dat een originele stalen band zo $ 2.000(!) kost. Nu heb ik even het prijsverschil van het horloge op leer en staal niet paraat. Maar dan wordt het volgens mij een simpel rekensommetje.
Meteen even een plaatje erbij gezocht want, zoals gezegd had ik nog nooit een Panarai op staal gezien. Dat ziet er wel heel anders uit, zeg!

Explore MrFitGuru