Weet niet of ik het een grail noem maar is zeker een hrologe dat al een tijdje op nummer één staat op mijn lijst : Een Rolex Oyster Perpetual met een groene of blauwe wijzerplaat ( neig meer naar groen ).
Heb alleen twee twijfels: 1 ik heb nu al een Datejust 126200 en weet niet of het een vooruitgang zal zijn een OP en 2 welke maat OP 36mm of 41mm?
Mag ik jullie mening hierover vragen?
DJ behouden, OP is een achteruitgang.
Lekker een OP pakken ( groeeeen )
0stemmers
En ja foto hier van mijn Datejust naast een groene OP 41. Niet mijn beste foto.
Die datejust ga je sowieso missen, hele mooie uitvoering ook zo. Beetje doorsparen en dan de OP er bij kopen!
De maat hangt vooral van je eigen polsmaat af, maar ik zie zelden iemand waarbij de 41 niet een tikkie aan de grote kant is. Een subtiel horloge vraagt om een subtiele maat wat mij betreft.
Ik vind veel horloges mooi, maar ik heb ook een holy grail en dat is deze👌
Is al onveranderd mijn holy grail sinds mijn vroege jeugd. Ik heb hem al wat jaren in bezit en iedere keer als ik hem aan de pols doe ben ik direct terug in de oude tijd, toen ik op achtjarige leeftijd mijn eerste polshorloge kreeg van mijn vader.
Heb ik niet, hrb geen grail op oog of iets dat onbereikbaar is oid, ben redelijk tevreden tegenwoordig.
Waarom reageer je dan lul!! Zou je kunnen zeggen!
Nou om dat dit ook mogelijk is, ik ga richting de 50 langzaam aan, ik geef er veel minder en minder om. Doe soms een uitspatting en na 3 dagen is het gewoon weer een horloge zoals de rest.
Eerst was het een sherpagraph, die heb ik, toen was de graal ineens een gouden ouwe, nou heb ik ook, toen dacht ik Rolex, nou heb ik ook, went allemaal heel snel, stiekum voegd het aan mijn leven niet zoveel meer toe, blijf meelezen en soms pak je weer eens wat nieuws voor de pols, tja het is net als schoenen ik kan op van bommels lopen en op schoenen van de action, beide zijn schoenen.