Welkom Julian, fijn dat je in de gelegenheid bent om een goede/mooie aankoop te maken. Neem je tijd en vergelijk veel. Ik hoop snel een mooie foto van je te zijn bij je volgende NA
Welkom op HF Julian. Alle adviezen zijn al gegeven. En zo te lezen ga je verstandig en bewust de volgende aankoop doen. Bij S&C verschillende Tudors passen en straks je NA hier showen. Veel plezier en succes
Welkom Julian!
Veel succes met het uitzoeken van je nieuwe horloge!
Welkom hier!
Dat is meestal geen probleem. Sterker nog, ik zou als ik jou was nu al regelmatig naar een AD gaan om wat leuks te passen. Niet direct om een sub vragen, want die krijg je die dag toch niet mee. Maar Tudor kun je zo passen. Andere merken ook. Dan weet je wat je echt leuk vindt, bouw je een band op en kun -met veel mazzel- een sub krijgen als je je budget bij elkaar gespaard hebt.
Welkom!!
Wat voor een klokken vind je mooi? Wandklokken of staande klokken?
leuke seiko HORLOGES trouwens!
Welkom
Welkom op het forum. Als je hier in het blauwe gedeelte koopt bespaar je flink wat geld in vergelijking met nieuw, het is betrouwbaar, je houdt er soms een leuk contact aan over.
Wat is wijs,
De seiko’s houden en dragen, uitloggen en hier nooit meer kijken.
Dat is echt wijs.
Welkom.
Welkom Julian! Tudor!
Welkom hier bij HF !
Ja uiteindelijk wil iedereen een Rolex !
Dat klopt…
Welkom hier
Welkom!
Ze zeggen wel eens “never meet your heroes”, maar ik raad aan om gewoon een dag van alles te gaan passen.
Zelf heb ik een voorliefde voor Grand Seiko, Breguet, Cartier en Nomos ontwikkeld dankzij pas-sessies en heb ik veel horloges bij ontmoetingen met forumleden in handen gehad.
Er bestaat meer in de wereld dan het gedoodverfde, en je moet het horloge kopen wat bij je past, niet wat het vaakst op de Gram staat.
Wat verkopers betreft, ik heb zowel hier als bij grijze dealers als ook via Chrono 24 alleen nog maar goede ervaringen. Daarbuiten ben ik twee keer slecht uitgekomen, maar dat was schimmige vintage, dus dat had ik kunnen weten.
De les is dat je heel erg voorzichtig moet worden wanneer iets te mooi klinkt om waar te zijn.
Welkom Julian. Het is gevaarlijk om een Tudor te gaan passen. Zelf een aantal weken geleden gedaan en krijg dat horloge niet meer uit mn hoofd. Pas op… Hoop je NA hier snel te zien!
Welkom Julian, veel leesplezier toegewenst hier. Over je nieuwe aanschaf kan ik je niet veel helpen natuurlijk dat moet je zelf doen.
Wat ik zou doen is voor de Rolex gaan. Voor mij is een horloge kopen best wel een ding wat je doet met je gevoel. Dus als ik moest kiezen wat jij aangaf tussen Tudor en Rolex zou ik voor de tweede optie gaan.
Ik heb bij Tudor toch meer het gevoel van het achtergestelde broertje van Rolex als je begrijpt wat ik bedoel. (Niet boos worden mensen is slechts mijn mening ) Maar dat is puur mijn gevoel.
Veel succes met je aankoop en nogmaals welkom hier.
Dank voor het advies!
Ik ga doen wat velen aangeven, veel rondkijken en passen. Tot ik definitief heb besloten blijf ik rustig door sparen.
Ik heb vandaag een rolex explorer 39mm van een collega mogen passen. We ontdekten tijdens de lunch onze passie voor horloges en hij zei, ja doe maar om. En ik snap je punt nu, het was niet zo dat ik een bijzonder gevoel kreeg of kriebels had.
Ik blijf voorlopig dus lekker rondkijken en passen!
Haha, je wordt een echte liefhebber
Misschien toch eens Zenith gaan passen.