Bijleggen bij deze twee inruilers lijkt me geen optie. Wel zijn het beide lastig te verkopen merken, dat hebben we hier wel gezien. Een 1 op 1 ruil met de Colt zou te overwegen zijn, maar is dat echt upgraden?
Zet ze in het blauwe gedeelte. Kan geen kwaad.
Kijk even wat ze vragen Online en blijf daarbij in de buurt. Dan komt het vast goed. Maar een Breitling quartz not my cup of tea.
Hoe graag wil je die Colt hebben? En ik vind het moeilijk in te schatten wat die twee horloges van jou waard zijn. Zou sowieso heel voorzichtig zijn met MP-deals. Foto van de Colt is slecht. Is ie bijvoorbeeld wel echt en wat is de staat?
Als ik zie hoe weinig je voor die Meistersinger vraagt…
En zo’n sevenfriday doet niet meer dan 5/600 euro…
Dan denk ik dat de ruil zo gek niet is.
Ik denk alleen dat de Breitling niet meer waard is dan 13/1400 euro.
Let wel op dat de Breitling een echte is inderdaad. Ik vind het vreemd dat een Breitling persoon met een NEO zou willen ruilen op MP. Hier kan ik me er nog iets bij voorstellen…
Als je de Breitling koopt om 'm vervolgens weer te verkopen of in te ruilen zou ik het doen.
De Neo en Seven Friday zijn totaal niet courant. Met de Breitling creëer je voor jezelf meer bewegingsruimte omdat daar een grotere doelgroep voor is: Inruilen bij een serieuze handelaar, verkopen aam een liefhebber of evt. aan een leek die graag een Breitling wil maar niet maalt om wat voor uurwerk er in zit.
*disclaimer; er van uitgaande dat de Breitling echt en de verkoper te vertrouwen is.
Daar ben ik het mee eens. Jouw horloges, hoe leuk ook, zijn erg lastig te verkopen. Je kunt daar zo weken of maanden mee lopen leuren. Ruilen tegen de Breitling, mits met doos en papieren, en deze verkopen om iets naar jouw eigen smaak aan te schaffen is een prima optie. Over die 350 zou ik wel even onderhandelen.