Wat is wijsheid...

…ik weet het niet :sweat_smile:

Ik wil mijn kleine collectie verkopen en daar 1 ‘klatser’ voor terug kopen. Maar wat ?

Ik bied mijn horloges ook op Marktpkaats aan en krijg daar het volgende voorstel:

Deze 2 ruilen…

Voor deze…

En dan €350,- bijleggen.

Het is een Colt chrono quartz a73380 en als ik chrono24 moet geloven rond de €1700-2000 waard.

🤷

1 like

Wijsheid en marktplaats :thinking:
Ik zou het niet doen. Als je dan toch wilt upgraden zou ik al helemaal niet beginnen met een Breitling quartz.

12 likes

Bijleggen bij deze twee inruilers lijkt me geen optie. Wel zijn het beide lastig te verkopen merken, dat hebben we hier wel gezien. Een 1 op 1 ruil met de Colt zou te overwegen zijn, maar is dat echt upgraden?

1 like

Dacht even dat het een grapje was. Twee horloges voor een ijsje!! :wink:

Ik zou het niet doen, maar dat heeft alles met mijn smaak te maken.

24 likes

Niet zo van de sorbet met chocolade saus??

Los verkopen en dan opzoek gaan naar iets wat je echt wil.

5 likes

:sweat_smile:

1 like

Zet ze in het blauwe gedeelte. Kan geen kwaad.
Kijk even wat ze vragen Online en blijf daarbij in de buurt. Dan komt het vast goed. Maar een Breitling quartz not my cup of tea.

1 like

Hoe graag wil je die Colt hebben? En ik vind het moeilijk in te schatten wat die twee horloges van jou waard zijn. Zou sowieso heel voorzichtig zijn met MP-deals. Foto van de Colt is slecht. Is ie bijvoorbeeld wel echt en wat is de staat?

2 likes

Als ik zie hoe weinig je voor die Meistersinger vraagt…
En zo’n sevenfriday doet niet meer dan 5/600 euro…

Dan denk ik dat de ruil zo gek niet is.
Ik denk alleen dat de Breitling niet meer waard is dan 13/1400 euro.

Let wel op dat de Breitling een echte is inderdaad. Ik vind het vreemd dat een Breitling persoon met een NEO zou willen ruilen op MP. Hier kan ik me er nog iets bij voorstellen…

3 likes

Wel belangrijk bij de Colt om te weten of deze recent een batterij wissel heeft gehad.

2 likes

Op het forum verkopen die SF bijna niet. Je mag blij zijn met 300-350 :thinking:

2 likes

Dank allemaal voor jullie reacties :+1:

Ik weet eigenlijk al voldoende en ga het dan ook niet doen :sweat_smile:

1 like

Ik dacht… Ik houdt 't netjes… :see_no_evil:

1 like

Horloge is rond de 12 a 1300 euro waard.
Ijsje rond de 6.95 euro.

Vergist je niet dat de a73380 wel erg gaaf is hoor. Is een tof horloge in het echt. Quartz kent zijn voordelen en met zijn 41mm een fijne afmeting.

5 likes

Ha ha, dat dacht ik ook, toen maar even op het plaatje geklikt en werd het duidelijker :slight_smile:

2 likes

Als je de Breitling koopt om 'm vervolgens weer te verkopen of in te ruilen zou ik het doen.

De Neo en Seven Friday zijn totaal niet courant. Met de Breitling creëer je voor jezelf meer bewegingsruimte omdat daar een grotere doelgroep voor is: Inruilen bij een serieuze handelaar, verkopen aam een liefhebber of evt. aan een leek die graag een Breitling wil maar niet maalt om wat voor uurwerk er in zit.

*disclaimer; er van uitgaande dat de Breitling echt en de verkoper te vertrouwen is.

5 likes

Daar ben ik het mee eens. Jouw horloges, hoe leuk ook, zijn erg lastig te verkopen. Je kunt daar zo weken of maanden mee lopen leuren. Ruilen tegen de Breitling, mits met doos en papieren, en deze verkopen om iets naar jouw eigen smaak aan te schaffen is een prima optie. Over die 350 zou ik wel even onderhandelen.

2 likes

Ik zou het dus ook doen, indien de Breitling echt is & klopt.

3 likes

Tsja geen doos en geen papieren of niks. De beste man woont 220km bij me vandaan dus ‘even’ gaan kijken is ook geen optie.

Ik laat het aan me voorbij gaan. Want op de gok af laten sturen dat doe ik liever niet.

Dank nogmaals voor de reacties :+1:

5 likes

Best kans dat die man express zn (mogelijk) neppe breitling probeert te verkopen/ruilen met mensen die ver weg wonen. In de hoop op verzending…

1 like