Zonder verder commentaar: http://www.mi6-hq.com/sections/articles/collecting_lald_rolex_auction.php3?t=&s=&id=02979
Menno

Zonder verder commentaar: http://www.mi6-hq.com/sections/articles/collecting_lald_rolex_auction.php3?t=&s=&id=02979
Menno

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Movement removed
Wel mega zeldzaam!
Prachtig voor de echte verzamelaar.
Vraag me af of deze naar een Rolex verzamelaar of naar een J. Bond verzamelaar zal gaan.
Movement removed
Wel mega zeldzaam!
Vreemd inderdaad… en een goede vraag! Gaat dit naar een horlogeverzamelaar of naar een Bond verzamelaar… of iemand die een gecombineerde hobby heeft 
Dit zal wel over de 25k gaan, zo uit de losse pols.
Edit; ik zie net dat ze verwachten dat dit tussen de 230.000 en 450.000 dolaar gaat opbrengen. Hier raak ik het kwijt 
Gr. Roel
In 2001 is’ie als eens geveild voor iets meer dan $37.000,–
Menno
Ik vind het niet zo’n goed item voor een horloge verzamelaar als het ‘movement removed’ is. Misschien is meer iets voor de Bond verzamelaar.
+1
Dat moet wel naar een verzamelaar gaan met een dubbele hobby en bond en horloges dan lijkt hij alweer 50% goedkoper. 250.00 of meer? Daar kan ik niet bij net als een tijd geleden meer dan 60.000 dollar voor een geheel versleten submariner op ebay.
Origineel en daardoor duurder akkoord maar voor dit geld verwacht ik een eeuwig durende kalender met Big Ben deuntje tourbillon en minuten repetitie en het liefst nog neer functie’s !!!::o
ook +1 volslagen nutteloos.
Dit is het antwoord zoals het vandaag op WUS verscheen
Auction completed today, watch sold for $242,655. At 10.746 years with an original purchase of $37,560, that is an 18.96% return per year with annual compounding. Not bad… A $205,095 profit…
Menno
(:D(:D(
Lijkt het eerste vaatje nieuwe haring,::o en welke gek geeft hoogste bedrag voor, maar dat wordt tenminste nog aan goede doel geschonken en van belasting afgetrokken(tu)
Geld moet rollen, en niet voor ons gewone stervelingen bestemd;)
Groeten
Iwan