Vacheron heeft geblunderd met deze instapper, want dat is het echt. Verkeerde zuinigheid. Heb hem gepast bij Gassan en daarna de blauwe bij Bucherer. Erg mooi afgewerkt. Maar ja…
Persoonlijk voor mij te druk en gmt/tweede tijdzone. Ik heb daar weinig mee en nog niet nodig gehad.
Als ik aan Jeager denk dan denk ik aan de Reverso en aan de moonphase. Als die zwarte zilver was geweest die hier te koop stond voor dat geld was t spaarvarken al lang gebroken. En mocht iemand t idee opperen om dan de Grande taille te kopen die hier ook te koop staat… Te groot. Moet zelf niet groter gaan dan medium. Jammer dat die blauwe tribute zo groot is als de large.
Vandaag voor t eerst de Instap A lange omgehad. Dammmmmmn Saxonia twee wijzers… Die saaie… Ben denk ik om. Wow wat een klasse… En ik maar denken dat niks op kon tegen de gs sbgw253…
Gs komt er dat zeer zeker… En dan maar deze knaller??? Moet t nog even laten bezinken…
Reverso omgehad. Medium met kleine seconden. Ook erg mooi. Verder lag er Als saxonia kleine seconde, een Jlc master date goud, en een pp calatrava met pointing date voor mijn neus.
Ben gewoon eerlijk geweest en gezegd mag ik eens een Lange passen en toen heeft hij gewoon ook wat gepakt om eens te laten zien van dat heb je ook nog. Jlc date deed me helemaal niks. Pp vond ik *ugly. Reverso mooi maar de ALS knalde er tussen uit. Met een prijskaartje van bijna 3 reverso’s… Ik voorspel 2021 of 22. I rest my case… En dan done.
Heeft iemand toevallig een idee mbt de service kosten van de Lange?