Wat kan nog bij mijn collectie met 10k budget?

Moet toch nog altijd aan een Ebel 1911 denken als ik deze zie.
Krijg je nog een manufactuur ook! LoL

1 like

Ach, allemaal 1 pot nat omdat het onder Richemont valt hetgeen ze het ‘recht’ geeft misleidend te adverteren.

1 like

Jup

1 like

:triumph:

1 like

Vacheron heeft geblunderd met deze instapper, want dat is het echt. Verkeerde zuinigheid. Heb hem gepast bij Gassan en daarna de blauwe bij Bucherer. Erg mooi afgewerkt. Maar ja…

2 likes

Nee sorry.

Persoonlijk voor mij te druk en gmt/tweede tijdzone. Ik heb daar weinig mee en nog niet nodig gehad.

:disappointed_relieved:

Als ik aan Jeager denk dan denk ik aan de Reverso en aan de moonphase. Als die zwarte zilver was geweest die hier te koop stond voor dat geld was t spaarvarken al lang gebroken. En mocht iemand t idee opperen om dan de Grande taille te kopen die hier ook te koop staat… Te groot. Moet zelf niet groter gaan dan medium. Jammer dat die blauwe tribute zo groot is als de large.

2 likes

Thanks voor de tip echter die is 5 jaar oud gaat richting eerste service en die is niet mals dus I pass voor deze.

Dit nog een optie: JLC True Seconds 39.6mm

of de JLC master small seconds:
jlc ss

7 likes

Hier weer een update.

Met de Nomos terug op t nest en als t goed is komt er volgende week een GS SBGV225 bij word t budget weer wat minder.

Wat betekend dat later dit jaar keuzes moeten worden gemaakt.

Ben een beetje Rolex moe maar de OP white blijft een beetje in t hoofd spoken.

GS Snowflake is een kanshebber en JLC reverso medium ook. mbt nog een heel duur stuk erbij

We mogen de Nomos Ahoi Neomatik ook nog.niet afschrijven. En dan met name ja ja. De witte. Siren white

En dan heb ik eigenlijk alles wat ik wil hebben. Rust in de tent :-p

2 likes

Heb momenteel 6 Rolexen, 4 Omega’s en een Tudor. Denk dat ik ook een GS ga kopen, brengt blijkbaar rust in de tent… :slightly_smiling_face:

2 likes

Wijze beslissing :ok_hand: :wink:

1 like

En er is nog de reduced, genoeg geld over voor andere leuke dingen.

yep

Vandaag voor t eerst de Instap A lange omgehad. Dammmmmmn Saxonia twee wijzers… Die saaie… Ben denk ik om. Wow wat een klasse… En ik maar denken dat niks op kon tegen de gs sbgw253…

Gs komt er dat zeer zeker… En dan maar deze knaller??? Moet t nog even laten bezinken…

Reverso omgehad. Medium met kleine seconden. Ook erg mooi. Verder lag er Als saxonia kleine seconde, een Jlc master date goud, en een pp calatrava met pointing date voor mijn neus.

Ben gewoon eerlijk geweest en gezegd mag ik eens een Lange passen en toen heeft hij gewoon ook wat gepakt om eens te laten zien van dat heb je ook nog. Jlc date deed me helemaal niks. Pp vond ik *ugly. Reverso mooi maar de ALS knalde er tussen uit. Met een prijskaartje van bijna 3 reverso’s… Ik voorspel 2021 of 22. I rest my case… En dan done.

Heeft iemand toevallig een idee mbt de service kosten van de Lange?

Het gaat om de goede orde om deze

Wat vinden jullie?

12 likes

Dit was trouwens de fugly pp. Tenminste dat vond ik.

7 likes

Een waanzinnig mooie dresser die je live moet zien.

tja, dat moet je smaak zijn. Ik vind die witte wijzers niets met zo’n prijskaartje.

Als je van zo’n prachtige eenvoud kunt genieten dan zit met dit ook meteen aan de top, zo simpel is het.

Voor mij zou zoiets pas ‘im frage’ komen als ik rond m’n pensioenleeftijd toch nog moet werken en een pak aan moet…

2 likes

Dit dus.

Bedoel je kunt wel op internet blijven kwijlen. Maar wat is dat ding mooooooi in t echt… Kwaliteit spat eraf. Ik ben verliefd :heart_eyes:

1 like