Volgens @HanDavinci zijn de Bulova super Seville niet meer waard dan 500 eurie dus deze.
Anders een Hamilton, om het iets makkelijker te maken.
Volgens @HanDavinci zijn de Bulova super Seville niet meer waard dan 500 eurie dus deze.
Anders een Hamilton, om het iets makkelijker te maken.
Seiko kinetic. Volgens mij moet dat kunnen binnen het budget en heb je praktisch geen omkijken naar, eens per maand om en hij blijft prachtig binnen de tijd lopen.
Hou je het bij de simpelere modellen, kunnen er zelfs twee uit het budget.
Ik zou doorsparen.
Een clock voor 500 doe mij er maar 2
Zonder twijfel…
De Maen Hudson automatic!
Out of the box en werkelijk een prachtexemplaar .
2801 Poljot Chronograph Journey
Agree to disagree… Een nieuw topic met dezelfde vraag vind ik niet interessant… Maar anderen misschien wel
Ik heb voor dat budget de Smith PRS-29a gekozen, ietsje erboven maar dan heb je ook wat.
Leuk horloge met prima specs.
Doe maar niet, hooguit een paar modelletjes passen in je budget de rest en die van koekoek zijn een veelvoud van je budget.
Dat bedoelde @koekoek dus ook met zijn reactie…
Mag nog onderhandeld worden, maar ik blijf de Ginault mooi vinden.
Voor wat?
Tweedehands moet wel lukken maar jullie hebben gelijk, had ik moeten vermelden. Smith prs is geweldig
Nu we het toch over Hamilton hebben, deze hier op het forum vind ik ook heel mooi. Als ik niet net een nieuw horloge had gekocht was ik voor deze gegaan. Past mooi bij je budget.
Ik zou er een vintage voor scoren of meerderen vintage horloges
Ik hoop dat ik voor dat bedrag een mooie vintage sixties Longines Flagship kan vinden…