Wat kies jij met een budget van €500?

Je noem in je openingspost alleen een bedrag en niet een stijl of iets anders waar je naar op zoek ben. In het verleden heeft dat bij mij nooit goed gewerkt.

Ga eerst kijken wat je mooi vind ongeacht prijs.

Ga dan kijken of je dat horloge het waard vind voor die prijs.

Zo ja, spaar dan voor dat horloge.
Zo nee, zoek dan verder.

Het heeft in mijn optiek geen zin om het mooiste horloge te kopen wat er voor 500 te koop is als je hart uit gaan naar een ander horloge.

2 likes

Bedankt voor de tip. Ik vind het leuk om laagdrempelig een topic te maken waar iedereen zijn enthousiasme kan delen en zo elkaar weer op nieuwe inzichten kunnen brengen. :grin:

Normaliter iets wat boven het budget uitkomt. Helaas. Nare hobby.

1 like

Oke - je gaat vrijuit! :+1:t3:

Waar vind jij deze voor 350-400 euro?

Leg er 5 tientjes bij en je hebt deze nieuw op de deurmat. Heerlijke bandenswapper met een prachtige sunburst. ETA uurwerk, blablabla, enz. Einde topic.

2 likes

Welke?

De Tag Heuer van @Otter
Sorry, op verkeerde geantwoord…

Waarom replay je mij dan :grin:

Dan liever een Mako of Ray II met blauwe plaat, want ik kan me niet over Mercedes wijzers heen zetten.

1 like

Sorry, op verkeerde geantwoord…

:crazy_face:

dag ga je niet redden voor € 500,- …

150 euro extra neerleggen en voor de HFLE2019 gaan.

Een vintage Longines.

Om en bij de 35mm, stalen kastje, cal. 30L of 280, en ‘you’re set for life’.

3 likes

Er staat zo’n soort Tag Heuer in het blauwe deel voor 400 euro. wat gezien puur de kwaliteit alsnog veel geld is

1 like

Daar hebben ze internet voor :grin:

1 like

Ebay :wink:

Maar wel uitkijken met wie je in zee gaat op Ebay

Die raak je daarna nooit kwijt zonder groot verlies te maken.
Leuk zo’n HFLE, maar dan best wel houden of rekening houden om hem met stevig verlies te flipperen.

Waar baseer je dat op? De P1lot 1 wordt ook nog steeds 2e hands verkocht voor de prijs waarvoor hij is verkocht in (ik meen) 2016.