Wat kies jij met een budget van €500?

Haha nee, was meer als gebbetje. Dure bedoeling daar tegenwoordig

Offtopic

jup, en het zal alleen maar duurder worden https://www.nrc.nl/nieuws/2019/01/23/center-parcs-steekt-ruim-half-miljard-in-vernieuwing-a3651361

1 like

Deze…

1 like

Ik zie een nieuw topic aankomen. Discussie 2.0 of zoiets.

Nu jat je mijn foto. Zie reactie nummer 8.

Voor EUR 500 zou ik een paar horloges kopen.

Eerst een mooie dress watch, zoals een Orient Bambino. Deze of een witte, of juist eentje met een mooie fume wijzerplaat. Keuze genoeg.

Dan een duiker. Tuurlijk je kan voor de zoveelste Seiko gaan, maar mijn voorkeur zou het niet hebben. Kijk eens naar bijvoorbeeld een Ventus Mori. Origineel design met mooie dieptewerking door de sandwich wijzerplaat.

Vervolgens houden we nog budget over voor bijvoorbeeld een leuke Chrono zoals de Sea-Gull 1963

Dat kan je wel rond de EUR 500 bij elkaar sprokkelen en heb je voor iedere situatie een prima horloge.

2 likes

Keurige offtopic melding, geen probleem en af en toe vliegen we hier op HF een beetje uit de bocht geen paniek.

Over nieuwe topics gesproken… dit is topic 39928277262 met een zelfde strekking, wat kan ik kopen voor x budget…

Open deur…

1 like

Zie de 41e reactie, bedankt.

1 like

Hoe groot is je “afzetmarkt”, voor een HFLE, denk je?
Buiten het forum hier ligt er niemand wakker van die 4 letters.

De HFLE’s zijn doorgaans wel scherp geprijsd, scherper dan de normale modellen dus hoef je je over de afschrijving niet zo heel druk over te maken.

2 likes

Nog altijd erg gecharmeerd door deze Merci (399 eur)

2 prachtexemplaren van zwitserse precisie. I like.

1 like

Een mooie Seiko Samurai of een Bulova Lunar Pilot vallen goed in dat budget.

1 like

https://www.klockmagasinet.se/citizen-eco-drive-radio-controlled-fc0010-55d

:v:
dit

1 like

Als je goed kijkt zie je dat ik voor de blauwe zou gaan. :wink:

Ik zou voor een Tissot Visodate gaan.

Nice! Welk typenr is dit?

De ska791

1 like