Wat koop je nog voor 25K?

1st world problems ik weet het, maar toch.
Stel je denkt ik ga een upgrade maken en heb 25K budget… Dan is er in die prijsklasse niet veel te doen lijkt het.

Eerst dacht ik aan een daydate maar heb al een DJ uit 2021 met blauwe plaat. En of een DD nu zo’n upgrade is van een DJ(?)
Toen dacht ik een upgrade van de gmt master 2 naar een full everose exemplaar. Die zijn dik 40K ondertussen.

Lange dan? Nope saxonia moonphase is ook ruim over de 30K.
AP 37mm? Haha nog niet bijna.

Mis ik iets of is de stap van 15K segment naar 25K gewoon niet meer de moeite waard?

10 likes

Net geen €19K

17 likes

€14.000

10 likes

Er staat een mooie Daytona in het blauwe gedeelte :wink:

4 likes

Nog effe doorsparen joh richting 40 k. Dit is echt kleingeld

25 likes

Bij deze een paar suggesties:

12 likes

Die kost toch zoiets? Zag US$24.100 staan online… Of bedoel je lastig/niet voor die prijs te krijgen?

1 like

Als je bij die gammele hype-merken vandaan gaat, dan is er genoeg te vinden voor dat geld. En dan krijg je écht bijzondere horloges. Een aantal goede suggesties zijn hierboven al gegeven.

Breguet, Jaeger duometre, Moser

15 likes

En mocht dat te niche zijn eventueel een vol gouden Santos?!

1 like

Ik zou even wachten. De prijzen zijn nu aan het dalen. Als ik het zo hoor wil je je DJ inruilen? Bij daling proberen dealers natuurlijk nog wat minder te geven voor inruil en net even teveel nog te vragen voor degene die je wilt.

Dus even wachten tot het normaliseert. Ik gok een maandje of 3 dat we meer kunnen zeggen.

1 like

Als het sportief moet (als ik je GMT en DJ hoor)

Blancpain FF complete calendar flyback chrono

Moser streamliner
AP Code 11.59

Panerai PAM502
Rose gouden 8-day GMT monopusher chrono

9 likes

En anders gewoon drie klokjes?

Zou ik doen, maar ja, wie ben ik :sweat_smile:

56 likes

Met €25.690 nog iets boven budget… maar een mens moet wat te dromen hebben :yawning_face:

5 likes

Out of the box optie en een optie die ik zelf al heb.

13 likes

Die eerste is gaaf, wat is het?

1 like

Het merk is Ressence

Vanaf ongeveer €19 k wat ik om heb.

Die ressence is tof! Hoe draagt ie? 41mm toch?

1 like

Droeg best fijn maar teveel getwijfeld over de maat. Dus laten gaan. Zeker voor dit geld moet er 0.0 twijfel zijn.

Intussen een Cartier Santos gekocht en een Hentschel H1 incoming. :grimacing:

2 likes

De nieuwe Rolex SD. Super diep
Is rond de 25000,00 dus kan precies.

1 like

Nice!

1 like