Wat koop je nog voor 25K?

Ehm…:flushed:… Veel of 1 mooie.

Wat een kut-beschrijving van PF:

TONDA PF GMT RATTRAPANTE STEEL PLATINUM

Maar goed, omwille van het uurwerk vind ik dat horloge het nog waard in staal ook. Staal is eigenlijk fijner dan platina, want lichter, harder en gewoon beter metaal.

2 likes

De vraag van TS was letterlijk: “Mis ik iets of is de stap van 15K segment naar 25K gewoon niet meer de moeite waard?”

Ik heb precies uitgelegd wat hij mistte :slightly_smiling_face:

Ik ben overigens nog veel hypocrieter dan jij denkt, want naast al die ouwe meuk (lees: écht bijzondere horloges) zijn mijn duurste horloges een Rolex en een Speedmaster :wink:

3 likes

Dat is een serieus mooi horloge zeg. Even neuzen op hun site laat heel veel mooie keuzes zien van 15 tot 30 kEuro.

Als je ergens 25K aan uitgeeft moet je ook nadenken voordat je het doet. Ik zou goed een Breguet kunnen nemen voor dat geld, zou wel eerst goed gaan passen, goed nadenken of het het waard is en vervolgens waarschijnlijk met een Reverso Medium classic thuis komen met nog zo’n 18K in de kontzak, en die zou ik vervolgens 30 jaar houden tot ik de oogjes dicht kneep. Wie dem auch sei zou het een rustig horloge zijn wat altijd zou kunnen en niet aan het veranderen van de tijd onderhevig zou zijn.

Maar als je 25K aan ondoordachte mode-grillen of brainfarts uit wilt geven, be that way, dan blijf je in dezelfde ongeïnspireerde shlock hangen waar iedere makelaar van Vlissingen tot Delfzijl mee rond banjert omdat het lekker makkelijk doorschuift naar het volgende slachtoffer.

PF is goed bezig op het moment. Ik ben fan.

7 likes

:grin:
Ik moet het met je eens zijn.

6 likes

:rofl:

Het doet een beetje zeer, maar het is best fijn zo met de kerst. Fijne dagen!

5 likes

Kortom het is een vreselijk probleem😳

Een doodshemd heeft geen zakken.

Ach zo erg is het ook allemaal niet maar kan dat niet oneindig doen, er komt nog wel een keer een bijzonder horloge. Als ik met horloge pensioen ga.

1 like

Hehe. Hut ab.

1 like

Fffy :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Nee geintje. @Fate_Amenable_To_Change heeft een punt.

Helaas hebben ze van Vlissingen tot Delfzijl ook geen smaak. Iets met calvinisme. :blush::innocent:

2 likes

Dat bestaat toch niet. :upside_down_face:

Vroeger was ik verliefd op die titanium met blue abyss plaat. Eeuwig zonde dat ze deze lijn eruit hebben gegooid.

1 like

Ik heb eerlijk gezegd hetzelfde met het merendeel van de Pateks. Ontwerpen gewoonweg vaak totaal niet mooi. Maar er staat Patek op hè, dus ze zijn heel mooi en cool.

5 likes

Heb 3 GS’en gehad dus zeer ervaren met afschrijving :slight_smile: Of ik er blij van word is een tweede…

Hoeft geen rolex te zijn hoor, volgens mij noem ik ook in de OP AP, PP en vraag ik om nieuwe ideeen. En die heb ik gekregen.

Minder invullen en aannemen scheelt soms een hoop frustratie.

1 like

Hear hear

Ja deze! Uitgespeeld! Period! :heart_eyes::drooling_face:

1 like

En waar heb ik het dan over? Nou deze!

7 likes

En klaaar! Met bovenstaande :heart_eyes:

2 likes

Waar?