Ik vind dit wel richting de schaamteloze kopie gaan tbh…
Ik zou nog even sparen en een CV ketel kopen.
Serieuze edit: een pontos diver S is wel een mooie suggestie. Voor rond de 900 wel te vinden gok ik?
hahaha ik ging stuk om deze reactie
Hij heeft inderdaad heel veel weg van de Royal Oak, maar als je ze naast elkaar ziet zijn de verschillen toch wel zichtbaar. De royal oak is natuurlijk een icoon en alles wast er ook maar op lijkt zal snel gezien worden als kopie.
Ik ben weg van chrono’s, en voor 1200 zou ik een mooie vintage Tissot chrono kopen. Je moet even zoeken want vaak zijn ze duurder, maar met een beetje geduld zou het moeten kunnen…
Zijn erg mooie chronos, ik vind alleen dat dit specifieke logo iets te modernistisch is voor het klassieke model.
Dit logo zou ik dan beter vinden.
Now we’re talking! Dat is een schoonheid!
Absoluut. Dit is een ref. 808A. Wordt wel een zoektochtje, ze zijn gewild en worden niet veel aangeboden.
Ha ha ha
- chrono24 comedy -
Leuke re-issue. Ik twijfel over de cushen-case maar vindt de bezel wel erg geslaagd.
Ik heb dit exemplaar vandaag gedragen.
De Monta Triumph vind ik ook nog wel een mooie optie. Ook veel mogelijkheden qua wijzerplaten en bandjes.
Even bij Jaap langs om deze mooie Aquis Staghorn Restoration Limited op te halen. Ietsje boven budget maar dat moet toch wel lukken?
Mooie ketel!
On topic: ik zou doorsparen en een Speedy Sapphire Sandwich kopen op staal.
Oris Aquis, Oris 65 diver, Longines Heritage Diver, Longines Hydroconquest, Seiko Marinemaster 300 MM300
Een van deze dus