Wat koop jij voor €1200?!

Beste leden van HF,

Wil mijn collectie graag uitbreiden met een nieuw item! Ben zeer benieuwd naar jullie suggesties in deze prijsklasse. Mijn huidige collectie laat ik voor eerst achterwege… Nieuw of occasion, ik hoor graag!

Ik zou voor een mooie vintage omega gaan. Een mooie Constellation of een 30t2, genoeg opties :wink:

4 likes

Ik zou een Diesel kopen

image

26 likes

Ik zou voor een toffe Oris 65 gaan, vooral de linker vind ik prachtig!

16 likes

Ik zou er 1200 bij doen en een Tudor kopen. Of een leuke Seiko van <500 en een weekendje weg.

@JurjenD horloges zijn zo persoonlijk, als jij roept 1200 en iedereen doet maar een schot in de richting kom je toch uit op niks :smile:

Heb je voorkeur naar het soort horloge? Dress, duiker, chrono? En welk formaat?

6 likes

Jup, diver '65 zou ik kopen.
Maar doek nie, want hek al.

11 likes

Alle gekheid op een sjoelschijf. Misschien wat meer informatie over wat je leuk vind etc?

2 likes

Verkoop die van jou dan, is TS klaar!

1 like

Dank voor je reactie! Omega is tot dusver favoriet…

Koop een Oris.

1 like

Vwb de Oris 65…machtig mooi horloge :+1: Hmm wie weet…misschien is de verkoper alsnog te porren? :wink:

4 likes

Mooie keuze @Dennis

1 like

Ik zou een Longines legend diver op de kop proberen te tikken op mesh :thinking:

Of een Sinn 104STSA1

15 likes

Omega Seamaster 2541 of 2531👍🏻

2 likes

Best aardige diesel voor 1200 euro

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m1280735838-bmw-3-serie-320d-touring.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

23 likes

Oké! Geen fan van Seiko… Topic is uit nieuwschierigheid gemaakt, als het op niets uit komt lees, en kom ik toch een hoop moois tegen!

Opzoek naar een duiker👍
Formaat rond de 40mm.

1200 euro is echt Oris gebied, 65 dus! Die van @daffie hierboven is een topper, zelf ook gehad :blush: en je hebt nog wat geld over!

2 likes

Plaatje @koekoek net wat voor onze Murdock😉

Een Halios Seaforth en heel veel bandjes.

3 likes

Mooie keuze!!

2 likes