Beste leden van HF,
Wil mijn collectie graag uitbreiden met een nieuw item! Ben zeer benieuwd naar jullie suggesties in deze prijsklasse. Mijn huidige collectie laat ik voor eerst achterwege… Nieuw of occasion, ik hoor graag!
Beste leden van HF,
Wil mijn collectie graag uitbreiden met een nieuw item! Ben zeer benieuwd naar jullie suggesties in deze prijsklasse. Mijn huidige collectie laat ik voor eerst achterwege… Nieuw of occasion, ik hoor graag!
Ik zou voor een mooie vintage omega gaan. Een mooie Constellation of een 30t2, genoeg opties
Ik zou een Diesel kopen
Ik zou er 1200 bij doen en een Tudor kopen. Of een leuke Seiko van <500 en een weekendje weg.
@JurjenD horloges zijn zo persoonlijk, als jij roept 1200 en iedereen doet maar een schot in de richting kom je toch uit op niks
Heb je voorkeur naar het soort horloge? Dress, duiker, chrono? En welk formaat?
Jup, diver '65 zou ik kopen.
Maar doek nie, want hek al.
Alle gekheid op een sjoelschijf. Misschien wat meer informatie over wat je leuk vind etc?
Verkoop die van jou dan, is TS klaar!
Dank voor je reactie! Omega is tot dusver favoriet…
Koop een Oris.
Vwb de Oris 65…machtig mooi horloge Hmm wie weet…misschien is de verkoper alsnog te porren?
Omega Seamaster 2541 of 2531👍🏻
Oké! Geen fan van Seiko… Topic is uit nieuwschierigheid gemaakt, als het op niets uit komt lees, en kom ik toch een hoop moois tegen!
Opzoek naar een duiker👍
Formaat rond de 40mm.
1200 euro is echt Oris gebied, 65 dus! Die van @daffie hierboven is een topper, zelf ook gehad en je hebt nog wat geld over!
Een Halios Seaforth en heel veel bandjes.
Mooie keuze!!