Wat late NA Orient Saturation Diver

Met dank aan @SubZero19 en @rschouten.
Ik heb de Orient ondertussen al een week. Maar nu pas de NA omdat ik de jubile band nog niet had waar ik deze dikke duiker graag op wilde hebben.

Naar mijn mening heb ik al aardig wat ervaring met zeer veel merken en modellen. Van pulsar tot rolex van dresser tot duiker en van 36mm (dj) tot 48mm (super avenger). Maar dit is er 1 voor in de top 5.

Al meerdere malen een orient gehad meestal iets lagere prijs klasse en nooit ontevreden over de prijs/kwaliteit. Maar wat ze hier hebben neergezet is echt super. Wat een prachtig horloge zelfs de rubber en stalen band van orient zelf zijn top.

Echter heb ik zelf gekozen voor een massieve jubile die ik gelukkig mocht overnemen van @rschouten. Geen verkeerde keus denk ik hier wat fotos(helaas niet heel best iphone 6s)

17 likes

Geniet ervan. Ik heb dezelfde band om de witte Orient.

2 likes

Mooie klatser.

1 like

Gave combi met de jubilee :+1:

1 like

Ik heb hem gehad en ervan genoten. Ik droeg hem meestal op rubber vanwege het gewicht. Heel veel duikhorloge voor het geld. Gefeliciteerd! :beers:

1 like

Mooi man. Die band staat 'm goed :ok_hand:

1 like

Geweldig horloge, met een geweldige kwaliteit, ik heb beide zwart en wit en zou graag de rode ook nog willen hebben, voor het geld een topper.
Veel plezier ermee.:+1::smile:

1 like

Ik zou de witte in ieder geval nog willen op de duur. De rode is heel zeldzaam en duur gok ik​:grimacing::grimacing:

Hoi,
Was een paar jaar geleden de goedkoopste, maar nu niet meer te vinden.
Het zijn zulke mooie en goede duikers.

1 like

Proficiat met je NA.

1 like

Dit blijft echt een super horloge, zeker in relatie tot de prijs. Ik heb er twee gehad welke ik met veel plezier heb gedragen. De bouwkwaliteit is super en de power reserve indicator is een gave feature. Ik heb ze uiteindelijk weggedaan omdat ik het logo op de wijzerplaat niet mooi vind en ik kon de datum nauwelijks lezen (maar dat is mijn eigen gebrek).

Veel draagplezier!

1 like

Erg mooi :+1:t2::+1:t2::+1:t2:, staat al een lange tijd op mijn lijst.
Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Mooi man!!

1 like