Van de week vroeg iemand mij waarom ik zo’n Invicta “lover” ben. Dit zette mij aan het denken. Wat maakt dit soort horloges voor mij aantrekkelijk? Zijn het de dials, Is het de grote van het horloge, is het de prijs/kwaliteit, of is het horlogisch? (een merk wat vanuit het as weer is opgestaan)
Zo zijn er zat andere dingen te noemen die een horloge in mijn ogen aantrekkelijk maken.
Ik zat te denken om hierover een poll te maken waarin ik jullie vraag wat bij jullie uitspringt wanneer het gaat om aantrekkelijkheid van een horloge.
Overigens schijnen archetypen enorm mee te spelen bij de keuzes die je maakt.
Saaie donders zoeken naar spannende dingen, spannende donders nemen genoegen met eenvoud. Gechargeerd hè
Ik reed tot voor kort Volvo omdat ik absoluut een warhoofd ben. Die auto was achteraf gezien de compensatie naar buiten toe om te laten zien dat ik goed nadacht over mijn keuzes. Denk ik.
Iemand hier een Audi vanaf bouwjaar 2010? Dan weet ik precies wat voor type jij bent.
Precies. En: ‘Sinds wanneer worden er spijkerbroeken en sneakers gedragen hier? Waar zijn het korte rokje en de hoge rode hakken gebleven? Hoeppietan? Wat is dit voor tent? Ik ga de oude markt op.Tsjo.’
Eens. Ik raffel nog even zo’n beleidsstuk af, doe nog even de laatste paar belletjes en dan klap ik de laptop ook dicht. Weekend. Op naar de IPA’s met @Blauwbeer en @Mafkees en de oak barrel huppeldepup porters met @Fate_Amenable_To_Change en zijn wederhelft.