Wat moet er in mijn virtuele horlogedoos?

Verzamelstoornis of hoarding is een psychiatrische aandoening die volgens de DSM-5 behoort tot het obsessieve-compulsieve spectrum. :thinking:

3 likes

Seiko SKX007, Rolex Submariner, Oris Aquis, Tudor Pelagos.

2 likes

Goed goud is niet fout :+1:

2 likes

4 likes

Ik wacht nog steeds tot de SKX in het goud uitkomt :slight_smile:

2 likes

Dresser - Grand Seiko.


Duiker - Squale


Flieger - Stowa



Field horloge - Smiths PRS-29(oh, en dat mocht van Eddie gewoon)

Beater horloge - Nomos Ahoi 36.


Die Hamilton zou ik weg doen omdat ie te groot is voor je pols. En omdat ik hun skelet-horloges niet zo vind, dan liever een gewone Jazzmaster of Khaki. Of zo’n ding:

Maar ja, mijn smaak he.

3 likes

Niks mis mee :heart_eyes::+1:

In het katholieke zuiden wacht ik al jaren rustig op de verschijning van Maria en dat vind ik prima.
Maar rustig wachten tot de heilige geest me influistert welke horloges niet in de verzameling mogen ontbreken, dat gaat me toch te ver.
Daarvoor kun je mooi dit forum gebruiken.

Tja het kost nu eenmaal geld he. En als je eenmaal zeker weet wat je wilt zul je toch moeten betalen, of je moet lid worden van de roze panter club…

OMG nee he :-):laughing:

Das ook een dure hobby haha :innocent::sunglasses:
Wat ga je laten prikken dan?

1 like

Ik zou deze toevoegen.

Ik ken weinig mooiere chrono’s. Met zijn 40 mm een prachtige maat, super uurwerk, topkwaliteit en mooi binnen je budget.

Edit: de plaatjes doen hem vaak geen recht. Om de pols echt een geweldenaar!

Edit2: ik sta wel achter het advies van @Fate_Amenable_To_Change om de Hamilton skeleton te laten gaan. Er zijn maar 6 plekken en die moeten goed benut worden!

1 like

Die Hamilton is niks mis mee en heb ik destijds ook gekocht met een speciale gelegenheid dus er moet nog heel wat gebeuren voor deze weg gaat. Maar wie weet, zeg nooit nooit.

Eerst maar die 4 lege plekken

De afschrijving is gelukkig beperkt :joy:

Een grieks-orthodox tafereel van St. Joris vs een draak. Bij Rachel van Mechelen. Kost wa, maar dan hedde ok wa.

3 likes

Wanneer ga je dan?

Hahaha :joy::joy:

Moet je wel ff een NA posten in offtopic :+1::sunglasses: