Wat moet er in mijn virtuele horlogedoos?

Nomineer jij een van jouw horloges voor in mijn virtuele horloge doos?

Ik ben een man met een missie en een grotendeels lege horlogedoos.
Er is plek voor zes maar er zijn maar twee plekken bezet met serieuze horloges: de Hamilton en de Seamaster.
Voor de overige vier geldt: het moet een divers geheel worden, leer en staal zijn in balans en de gewenste prijsklasse is 500-3000 waarbij de totale aanschafwaarde van de 4 droom-horloges max 8000 euro bedraagt.

Nomineer jij een van jouw horloges voor in mijn virtuele horloge doos?
Als het mij bevalt, plak ik jouw foto in mijn doos en zo probeer ik mijn virtuele collectie compleet te maken. De volgende stap is dan het realiserenā€¦

WELK HORLOGE MAG NIET ONTBREKEN?
(O ja, reacties als: i.p.v. deze 6 doe gewoon 1 Rolex, zijn best leuk maar na 1 keer weten we het wel :-))

Deze zijn er dus al:

3 likes

3 likes

Die GS van @GMTplus1 of Sinn van @ElChueco

2 likes

En dan niet virtueel hƩ :grinning:

5 likes

Een MeisterSinger naar keuze! Toch, @M_Singer? :wink:

1 like

Er zal natuurlijk een klassieke Zwitser bij moeten zitten, op leer, met een niet veel voorkomende applicatie, zoals de buitengewoon uitgevoerde Tissot Navigator heritageā€¦

Als je door mijn bijdrage vindt dat virtueel reƫel moet worden dan kun je in de blauwe hoek terecht.
:smirk::wink:

2 likes

Precies! :sunglasses:

2 likes

Nou, hak de knoop eens doorā€¦

:see_no_evil::sunglasses::+1:

3 likes

Als je zelf niet weet waar je de overige 4 plekken mee moet vullen, zou je dan niet gewoon rustig afwachten tot je dat wel weet?

Het lijkt me een beetje onzinnig om duizenden euroā€™s te spenderen om je horlogedoos vol te krijgen.

2 likes

Ik probeer de ā€œgaaf, maar geen blijvertjesā€ te beperkenā€¦En ik mot een tattoo betalen, mocht de artiest morgen dood gaan dan koop ik je Sinn :joy:
Pinky promise :kissing_cat:

2 likes

Welke artiest is datĀæ :innocent:

2 likes

:joy::sweat_smile:

2 likes

Ik wil die DA36 wel. :innocent:

2 likes

Moet je bij @Michael zijnšŸ˜

Edit: das een 38

3 likes

En ik maar denken dat ik een DA38 had gekocht :joy:

2 likes

Keur ik ook goed :innocent:

3 likes

Sorry ik ben een hoarder, eenmaal in de horlogedoos dan gaan ze hier niet meer weg.

4 likes

zeker een aanrader

4 likes


Een Speedy natuurlijk! En wel de mijne! :sunglasses:

2 likes

He?, een wat??
Streektaal? Slang? Straattaal (en zo ja, welke straten?) Fries?

Of schrijffout?

:thinking:

1 like