Wat moet je ermee?

##Geen verwijzingen naar immitatie sites aub## wel een eerlijke uitleg. Heb voor de gein even een prijs opgevraagd van een montblanc timewalker ss wit. 425 euro!!:frowning: ik koop wel een origineel merk. Belachelijk dat een imitatie zo duur moet wezen. En alle uurwerken komen hoe dan ook uit china. Wat ik mij afvraag mogen deze site’s in nederland wel? ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik ga gewoon voor origineel in ieder geval.Hij maakt ook nog reclame voor originele website,s zoals wereldhorloges. het zal allemaal wel.Maar voor mij is dit allemaal(td)(td)(td)

Ik vind het gewoon oplichting. Ik betwijfel ook of hij echte eta’s in de Rolex sub en seadweller heeft zitten. De kroonbeschermers kloppen al niet met het origineel. Deze modellen kun je voor 8 tientjes op Marktplaats krijgen. Maar ja wie wil dat nou?

linkje weggehaald, dus geen waarschuwing over wie het gaat? :frowning:

Dit wordt langzamerhand het www.replicahorlogeforum als je het mij vraagt

binnen 4 dagen 4 topics over replica’s

tjaa.

mcfr Schreef:

linkje weggehaald, dus geen waarschuwing over wie
het gaat? :frowning:

Site is niet relevant in dit geval, het kan namelijk elke site zijn waar ook ter wereld die duidelijk replica’s aanbiedt.

Sorry hoor dat ik het linkje plaatste:( was niet mijn bedoeling)

astonmartin Schreef:

Dit wordt langzamerhand het
www.replicahorlogeforum als je het mij vraagt

binnen 4 dagen 4 topics over replica’s

tjaa.

Sorry hoor zal niet meer gebeuren , jij blij, ik blij ,allemaal blij:>X
Maare kom op he! niet overdrijven met replicahorlogeforum…::o

Ik vind wel dat hier erg huiverig over wordt gedaan, net als of er een ziekte rond heerst. Het is mijn inziens juist de bedoeling om hier van te kunnen leren en mogelijk onderscheid te kunnen maken tussen echt en kitsch…maar er wordt wel paniekerig gereageerd, is ook niet de bedoeling lijkt mij van dit heerlijk forum.

Je word als horloge liefhebber dan ook al gauw op een dwaal spoor gezet, de meeste site worden zo proffesioneel opgezet dat je echt soms begint te twijfelen. Toch wel knap van ze…maar het doet er niet vanaf om kritisch te blijven kijken.

Bigrosa Schreef:

astonmartin Schreef:


Dit wordt langzamerhand het
www.replicahorlogeforum als je het mij vraagt

binnen 4 dagen 4 topics over replica’s

tjaa.

Sorry hoor zal niet meer gebeuren , jij blij, ik
blij ,allemaal blij:>X
Maare kom op he! niet overdrijven met
replicahorlogeforum…::o

Dit is niet persoonlijk op jou gericht Bigrosa,maar zeg nou zelf het is echt een uitgekauwd onderwerp aan het worden.

En of het nou topreplica,s zijn van vele duizenden euro’s of 25 euro troep,
Het blijft fake.

En het risico blijft,als je via het net koopt ipv een vertrouwde dealer loop je altijd risico.juist omdat de dure replica’s van vandaag voor een ongetraint oog
niet meer van echt te onderscheiden zijn.

Feit blijft,dat het merendeel van de mensen hier de echt goede replica’s niet zomaar kunnen herkennen zonder de kast open te maken.(manufactuur uurwerken van A.P/P.P/V.C/rolex worden niet goed nagemaakt,nog niet)

en dan heb ik het niet over de echte merken die zelf al een ETA uurwerk gebruiken
want dan zie je het zelfs niet als hij open is(een rotor is zo gegraveerd,en een metalen spacer is ook zo nagemaakt)

Bigrosa

je moet je topic titel veranderen naar ‘de kwaliteit van dure top replica’s zelfde als de realdeal?’

want zodra je hier het woord replica zegt springen de stoppen:D

Zou een apart gedeelte over het herkennen van replica’s niet wat zijn op dit forum,maar dan alleen voorzien van de kenmerken van een neppert.
En die dus ook regelmatig geupdated wordt met de laatste ontwikkelingen?
Er zit hier m.i kennis genoeg voor een ieder die wat wil weten.
Desnoods met links naar forums die dat ook doen.
Kennis kan ook ons voordeel zijn nietwaar?
De link die doekr plaatste ( http://www.rolexforum.nl/topic.php?id=8182) zegt genoeg

gr Ron

bikerplus Schreef:

Zou een apart gedeelte over het herkennen van
replica’s niet wat zijn op dit forum,maar dan
alleen voorzien van de kenmerken van een neppert.
En die dus ook regelmatig geupdated wordt met de
laatste ontwikkelingen?
Er zit hier m.i kennis genoeg voor een ieder die
wat wil weten.
Desnoods met links naar forums die dat ook doen.
Kennis kan ook ons voordeel zijn nietwaar?

gr Ron

Dat vind ik een goeie(tu),maar dan wel met een soort van verglijkend warenonderzoek.

bv foto links fake foto rechts realdeal en een soort van FAQ pagina.

hallo mensen,

Ik heb via bol.com het boek replica watch report gekocht en daar staat enorm veel info in hoe een neppert te herkennen.

Groetjes

Lenno

Astonmartin,

:smiley: Whoehaha! ja da’s waar!. Maar feit blijft , hoe je het wend of keert dat de REPLICA"S aiaiai!!::+ steeds beter worden en dat zoals je zegt de dealers of uurwerkmakers soms de grootste moeite hebben om de echtheid te controleren.

Ennnn…die site´s worden zo professioneel dat ze dadelijk hele dure dure imi´s kunnen gaan verkopen voor origineel tegen natuurlijk aantrekkelijke prijzen.En ik hoop niet dat wij daar ook in trappen…
Uiteraard is dat niet de bedoeling , jammer maar wel de realiteit.

En zeg nou zelf je bent 18 jaar en zit op school en je wilt de vrouwtjes overvallen met je rijke Pa!:wink: z,n rijkdom wat doe je dan…tja je koopt een IMI en gaat lekker lopen patsen met je klokkie bij de vrouwtjes op het schoolplein kwijl kwijl!:smiley: zolang de meiden maar aan je arm blijven lopen en kunnen gluren op je mooie neppert dan doe je het toch goed:D

Bikerplus ,

Een goed idee van je.(tu)

Feit blijft dat de IMI´S zo professioneel worden en zelfs reclame maken op hun site´s voor gerenomeerde merken en sites´s ( uiteraard waarschijnlijk niet met toestemming) dat je gauw op het verkeerde been wordt gezet, deze bestreden moeten worden met kennis van echtheid. Tja dan zitten we hier op deze site dus uitstekend op d eerste rij:)

Dat schoolplein gaat tegenwoordig beter met een gepimpte I-phone dan met een fraaie chronograaf hoor :wink:

Salut!

RoB

Hoi Fr3d

Als je die mening bent toegedaan waarom verwijs je hier dan naar een site vol met replica’s ??
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,171945,172217#msg-172217

Groeten

John

;-)

OH oh! ik loop weer vreselijk achter…:smiley:

ze hebben het allebei… :slight_smile: