Wat wordt volgens jullie de nieuwe trend op het gebied van horlogebandjes?
In het straat beeld zie je de nato nu best veel en modemerken zoals Triwa bieden het bijvoorbeeld ook aan. Wat zal de nieuwe trend worden over een tijd?
Ik denk zelf dat heel langzaam iedereen over stapt naar rubber tropic banden. Dit omdat vintage nu ook steeds meer mainstream wordt en de tropic rubberbanden ook een erge vintage uitstraling hebben naar mijn mening plus comfort.
De mesh lijkt mij ook een goeie optie. Niet zo een glimmende tenzij op een erg glimmende klok natuurlijk.
Bij voorkeur een medium grain shark. Lekker open voor in de zomer.
Je moet wel een beetje bijblijven met de laatste trends hoor.
Paracord armbanden werden al gebruikt door survival experts als Bear Grylls. Je kan zo een paar meter parachute koord om je pols hebben die zeer van pas kan komen in overlevings situaties.
Later is iemand er op gekomen ze als horlogebanden te gaan gebruiken. Je kunt ze ook zelf maken en knopen.
Zijn twee delen. Lijkt me ook onmogelijk om ze goed op maat te krijgen tenzij je ze zelf knoopt of de maten doorgeeft. Ik heb zelf paracord armbanden en dat is toch beter. Mocht je er een nodig hebben kan je je horloge gewoon nog dragen.
Je moet wel een beetje bijblijven met de laatste
trends hoor.
Paracord armbanden werden al gebruikt door
survival experts als Bear Grylls. Je kan zo een
paar meter parachute koord om je pols hebben die
zeer van pas kan komen in overlevings situaties. http://www.crazy-jims.com/files/6313/4712/0105/par
acord-bracelet-3.jpg
Later is iemand er op gekomen ze als horlogebanden
te gaan gebruiken. Je kunt ze ook zelf maken en
knopen.
Haha, mijn vriendin haar reactie toen ze deze foto zag voorbij komen: ‘Zoiets ga je toch niet kopen zeker?!’.
Je moet wel een beetje bijblijven met de laatste
trends hoor.
Paracord armbanden werden al gebruikt door
survival experts als Bear Grylls. Je kan zo een
paar meter parachute koord om je pols hebben die
zeer van pas kan komen in overlevings situaties. http://www.crazy-jims.com/files/6313/4712/0105/par
acord-bracelet-3.jpg
Later is iemand er op gekomen ze als horlogebanden
te gaan gebruiken. Je kunt ze ook zelf maken en
knopen.
Als mijn overleven van zo een koordje afhangt ben ik met de verkeerde dingen bezig.