Wat nemen we mee op vakantie + nieuwe aanwinst

Euhh… helaas geen vakantie voorlopig.
Wel genieten van mijn nieuwe Damasko DA36, die gaat gewoon mee naar het werk.
Zou ook een goede kandidaat zijn om mee te nemen voor een zorgeloze vakantie.

Wie weet, later dit jaar…

Groet
Mark

Bij mij gaat deze altijd mee:

Tja als ik zou gaan duiken als ik met vakantie ga heb ik maar een keuze, Vostok breeze.

Arjay

Mijn oude vertrouwde SKX007 heeft zich meer dan prima gehouden tijdens 8 dagen snorkelen in de middenlandse zee! (Vakantie was alweer een week geleden, en voorlopig zit er nix meer aan te komen:()

Ik neem er altijd een mee en kom met twee terug dat is mijn aanwinst

Die Poljot is echt een van hun mooiere modellen! Op de foto’s op poljot24.de kun je de extra kroon bijna niet zien - hoe kan dat? Valt die ergens onder ofzo?

Jammer alleen (voor een “journeying” horloge) dat je het zo te zien in het donker gewoon niet kunt aflezen (toch?)

Haha… Wim Kan zei het al, lang geleden…

“Ik ben niet bang dat de Russen komen. Gelooft U dat de Russen komen? Ik wel. Eén voor één”

blijkbaar had 'ie het stiekem over hun klokjes :wink:

Tsja, ik ga dit jaar waarschijnlijk alleen op vakantie naar … Nederland. En niet om in de zee te duiken, maar weer eens in de Oude Muziek (het festival van Utrecht - enne, sorry ma, maar je leest dit toch niet en het was je eigen idee :P)

Wat neem ik mee? Eentje die niet te hard tikt… waarschijnlijk de Revue Thommen Airspeed, die zingt ook zo mooi (als je heel goed luistert, én ze kan zwemmen als het moet). Als de RXW binnen is mag die ook mee.

M’n Poljot Aviator 24h loopt steeds meer achter. Die moet toch echt maar eens worden nagekeken, anders zou ze ongetwijfeld nummer 2 zijn.