Wat nieuw en minder nieuw

Allereerst maar even de band waaraan ik de Pellikaan draag tegenwoordig, een dikke band van Toshi (via time-zone UK)

De limited 2010, daar heb ik een mesh aangedaan,

Afgelopen week gekocht, bij een paar Strego juweliers al jarenlang zo af en toe eens bekeken, nooit gekocht. Merk is onbekend, amper doorverkoop waarde (mocht ik er vanaf willen), met dat in gedachte veel te duur (rond de 600 euro). In Zaandam was hij echter meer dan flink afgeprijsd, en dan vind ik het toch wel leuk, erg netjes gemaakt, mooi eta uurwerk. Foto licht was niet ideaal maar oke,

Goeie keuzes Leen, beide banden vind ik goed bij de horloges passen en die nieuwe aanwinst vind ik ook erg mooi, ziet er erg luxe uit, bijzondere klok, ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd.

Uw nieuwe aanwinst?..Made in China?

carteblanchepw Schreef:

Nee, het is Garonne de Luxe,een handelsmerk. Ik heb niet de indruk dat het in China is gemaakt. Het uurwerk is een erg netjes afgewerkt ETA 2824-je. Zeer Zwitsers.

Mooie verzameling!

http://millions.manufacturer.globalsources.com/si/6008802694995/LargeImage/Automatic-Open-Heart/product_id-1001429732/action-GetProduct.htm

De kast is zeker chinees wat absoluut niet wil zeggen dat ze niet mooi afgewerkt zijn hé. Ik heb er zelf twee en tevreden.

carteblanchepw Schreef:

http://millions.manufacturer.globalsources.com/si/
6008802694995/LargeImage/Automatic-Open-Heart/prod
uct_id-1001429732/action-GetProduct.htm

De kast is zeker chinees wat absoluut niet wil
zeggen dat ze niet mooi afgewerkt zijn hé. Ik heb
er zelf twee en tevreden.

Niet dat het me veel uitmaakt, ik heb Zwiterse, Duitse, Japanse en Chinese horloges maar de kast uit het voorbeeld dat je laat zien is toch wezenlijk anders. Kijk vooral eens naar de lugs. (wat niet wegneemt dat de kast en/of andere onderdelen uit China kunnen komen)

carteblanchepw Schreef:

Dat gezeur van jou steeds over China :frowning:

Mooie banden en zo’n mesh staat zeker mooi op de limited…

Ik zeur niet over china maar ik ben er zelf fier op. je krijgt tenminste waarde voor uw geld. Er wordt hier vaak op het forum daarover heel onwaardig gereageerd.

Van harte gefeliciteerd met de aanwinsten!

Moge je ze in goede gezondheid dragen en genieten!

Groet, Justin

carteblanchepw Schreef:

Ik zeur niet over china maar ik ben er zelf fier
op. je krijgt tenminste waarde voor uw geld. Er
wordt hier vaak op het forum daarover heel
onwaardig gereageerd.

Ik post bijna niet maar lees met veel plezier hier en ik kan je vertellen dat hier bijna nooit onwaardig Word gereageerd. Al vind ik u vaak een negatieve klank hebben…

Verder een mooi horloge + banden bedankt voor het delen.