Wat nu? Een GMT voor onder de duizend euro?

Een Farer in onze blauwe sectie voor € 800:

1 like

Iets boven budget maar dan heb je ook wat: https://www.midowatches.com/de/watches/collections/ocean-star/ocean-star-gmt.html

1 like

Ook iets boven budget, maar wel echt een schitterend horloge (vind ik). Heeft hier ooit in het blauw gestaan voor rond de €1500, heb nog steeds spijt dat ik destijds niet heb toegeslagen.

10 likes

Glycine Airman wellicht?

8 likes

Als je er nog een kan vinden, een Seiko SUN033 (5M85 GMT kinetic), was een paar jaar geleden nog iets van 180 euro.

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/t-k-baltic-aquascaphe-gmt-blue/380997

1 like

De Chr Ward is zeker aan te bevelen, deze is 41mm, de nieuwe zijn geloof ik 39mm, met stalen band want die heeft een fijn afstelling in de sluiting, en quick change spring bars als je naar leer of rubber wilt. Super comfortable.

2 likes

Seiko Sharp edged GMT SPB223J1.
Is wel Iets boven het budget, maar soms wel met korting te vinden.

4 likes

Wat toch altijd heerlijk " wel iets boven budget ".:grin:

6 likes

Haha ja ook nog met 50%. :joy:

2 likes

Stond natuurlijk wel dit bij:

:sweat_smile:

3 likes

Is ook niet alleen een HF dingetje.

Zeg een aannemer dat je budget 30 K is en hij komt met een offerte van 50 aan kakken.

Zoek je een VW polo proberen ze je een Passat te verkopen. 🤷

3 likes

Allemaal Zwitsers, automaat, GMT en m.u.v de Mido binnen budget :slightly_smiling_face:

5 likes

Het is ook wel tamelijk naïef om hier een budget te posten en niet al te weten dat men er zeker met 50% over heen gaat. Wat? Een duiker voor 5k, heb je al naar een ALS Odysseus gekeken :face_with_raised_eyebrow:.

Bedankt voor alle suggesties! Die farer zijn echt super sexy! Kun je die ook nog ergens passen?

1 like

Er vallen er wel een paar af :wink:

1 like

Ah niet goed gelezen… De Glycine is er ook in zwart, de Certina is er ook in deze kleurstelling:

Moet wel een beetje je ding zijn.

2 likes

De rest is bijzaak.

1 like

Gewoon een topper van Tissot. Mogelijk ook met andere wijzerplaat dacht ik

2 likes

Zoals ook begrijpend lezen? :roll_eyes:

Newbee :smirk:

1 like