Hallo allemaal,
Na aanleiding van een collectie review vroeg ik mijzelf af wat er eigenlijk nog aan mijn collectie ontbreekt.
Ik zal ff wat foto’s delen en hoor graag van jullie!
Kan trouwens zijn dat ik enkele vergeet te plaatsen.
Bedankt!
Hallo allemaal,
Na aanleiding van een collectie review vroeg ik mijzelf af wat er eigenlijk nog aan mijn collectie ontbreekt.
Ik zal ff wat foto’s delen en hoor graag van jullie!
Kan trouwens zijn dat ik enkele vergeet te plaatsen.
Bedankt!
Een Rolex
Een mooie 1601!
Er ontbreekt helemaal niets. Mooie collectie.
Sluit me bij @anon11367652EV aan! Die ouwetjes zijn prachtig, vraag me bijna af wanneer het fout is gegaan met Invicta als ik de collectie van vandaag de dag zie…
Vintage Invicta’s zijn cool. Mooie collectie.
Na even serieus gekeken te hebben zijn die vintage Invicta’s best wel mooi. In tegenstelling tot hoe ik het merk nu ken
Ontbreekt niks aan, prachtige collectie!
Volgens mij heb je ze nu gewoon allemaal.
Gaaf hoor, jouw adoratie voor de vintage invicta’s. Ze zijn mooi, en ga er lekker mee door!!
Dat is een andere topic. Waar ik wel een antwoord op heb. Ik zelf noem het trouwens niet dat het “mis” ging. Ik vind veel van die moderne dingen best tof.
Helemaal mee eens !
Heb je een suggestie wat nog leuk zou zijn om te hebben?
Er mist een DJ.
Ja, hier ook.
Een ander merk?
Als je mij inhuurt draai ik alleens Tears met “Everybody wants to rule the world”. Een hele nacht lang.
Qua invicta niet, daar heb ik ook geen verstand van, ik houd het bij mijn (hier ook niet zo gewaardeerde) Certina’s waar ik zelf erg van geniet
Zonder kerstliederen?
Oprecht een heel mooie collectie! Op zich mist er niks wmb; duikers, chrono’s, driehanders, goud, staal, er zit van alles in.
Het enige wat je zou kunnen zeggen dat er mist is een ander merk. Een mooie Omega of Longines zou een mooie toevoeging zijn aan elke collectie.
Al is het ook wel wat raar, allemaal Invicta’s en één ander merk.
Gewoon twee collecties maken! Invicta en de rest!