Wat Otto.nl verkoopt...!

Ik viel haast van mijn stoel: http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformation-Start;sid=mv23z8SrlJYFz4MRP22VDZH7ZvzRewXckro8CNRNZ1BTva0WDR88CNRNqeNjOg==?BundlePage=10&CategoryName=sh5160870&dynPageSize=11&ListSize=11&ls=0&ProductID=6sV_AAABeB0AAAEXMchNPPpm&ProductPage=0

heeft iemand de site gehacked ?
Wel mooie horloges iig. Maar ik dacht dat zij nooit enkel stuks verkochten van iets, dat ze altijd meer op voorraad hebben. In dit geval zal dat toch haast wel niet ?

Huh?! Ze verkopen gewoon nos horloges? Bizar.

Ik heb hier ook zojuist met de nodige verbazing naar zitten kijken. Dit vind ik op z’n zachtst gezegd opmerkelijk…

???

Echt erg ook gaan er weer stumpers voor in de schuld, ach als de deurwaarer dan komt weet je wel meteen hoe laat het is!

Deze verkopen ze ook, de Bulova dan

WTF?!?!

NOS horloges te koop op OTTO. Die Heuer mag er overigens wel wezen, mooi horloge. Hoe zit het met garantie? Ik kan me voorstellen dat die NOS horloges niet al te soepel lopen na 30 jaar stil liggen.

Ze zullen wel snel weg zijn want op de Duitse site staan ze ook.
Overigens Tom, beide Cartiers de heren en de dames kun je ook krijgen, verder een Tissot Sideral chrono, een BWC sailor en een zilveren vergulde Cartier.

En het mooiste is…je kunt ze in termijnen betalen!!:smiley:

Die Heuer kun je ook voor iets meer dan de helft krijgen kijk maar eens op chrono24.com (1 van 1600 en 1 van rond de 1800)

Maar wel heel vreemd dat Otto die dingen verkoopt
Vraag me af hoeveel ze er hebben liggen

Jürgen Schreef:

NOS horloges te koop op OTTO.

Weer een vraagje mijnerzijds: wat betekent NOS in dit verband?

Met vriendelijke groet,
Marco J.

New, Old Stok?

Heel apart dit. En wetende dat dit soort bedrijven werken met ‘aantrekkelijke’ betalingsregelingen zal er wel iemand een dikke schuld aan deze horloge’s oveehouden.

Zijn die horloges voor een normale prijs of is er een flinke korting t.o.v. de normale prijs?

Misschien zit er wel een Chinees uurwerk in…::o

dat denk ik niet voor die prijs, maar zijn het voordelige aanbiedingen?

Dat klopt!

Groeten, Tom Vreeken.

De Heuer kan je al voordeliger krijgen, zie de reply van JSPRS in dit topic.
Voor de rest moet echt met Google aan de gang om dat te beoordelen, denk ik.

Groeten, Tom Vreeken.