Planning is om rond mijn 21ste verjaardag een 126234 blue dial aan te schaffen, naja aanschaffen, smeken bij de AD of zij mijn geld willen aannemen.
Dat is ook mijn planning maar of t lukt?
1: Dit jaar wil ik wel iets met een stalen band kopen, dat ontbreekt nog in de collectie.
2: Nope, verkopen doe ik niks
3: Nog niks besteld of onderweg, ben nog zoekende
een blauwe dial is minimaal 6 maanden wachten.
Ik zeg dit echt alleen om je telleurstelling iets te minderen.
Mân doel was absoluut niks erbij en eens rustig genieten van al het moois dat ik al heb.
De realiteit zal eerder zijn dat er een van de volgende zal bijkomen:
- 216570 inât wit
- Seamaster 300M inât wit of blauw
- Aqua Terra inât groen of blauw
- Tudor BB58 inât blauw
- Panerai Luminor inât blauw
- IWC Mark XVIII inât, u raadt het al, blauw
Een beetje kleur, met andere woorden, en niks dat onmogelijk te krijgen valt.
Nog een voorkeur voor kleur? Persoonlijk zou ik een bb58 met harrods kleur heel tof vinden!
- Een Anordain en een Cartier Santos of tank. De laatste twee sowieso in quartz versie aangezien quartz gewoon lekker makkelijk is.
Als een van de bovenstaande op mijn pad komt dan gaat er een GS weg.
Ben er wel inmiddels achter dat vintage niks voor mij is, was er vorig jaar toch een paar keer weer ingetrapt. . Maar nu vooral genieten van wat ik heb omdat vorig jaar had ik sommige pieces gewoon weer te snel weg gedaan.
Zo vet. Die stalen zou ik ook wel willen. Waar kan je die kopen?
Praktisch overal, hoor! Van Willegen, Bouman, Ace JewelersâŠ
Dan is hij waarschijnlijk zo rond oud en nieuw volgend jaar binnen. Wordt het een verlaat kerstcadeau
- Welke horloges staan bij jullie op de planning voor dit jaar?
- Gaan jullie ook modellen van de hand doen?
Dat is in 2020 al gebeurd. Wellicht het horloge hieronder als het niet bevalt
- Zijn er al modellen besteld en onderweg?
Vandaag gekocht. Hopelijk binnen enkele dagen binnen!
Mocht je binnenkort toch eens serieuzer nadenken over omega seamaster 300m in het blauw, laat het mij maar weten
Planning is een groot woord, wellicht weer een Omega of Panerai erin of zelfs een IWC , eventueel bijna alles eruit, incoming is een Zwarte Chronomaster
Ja daar hoop ik ook heel erg op. Een groene bezel en zwarte dial. Een groene dial zou voor mij dan weer een afknapper zijn.
Maar het kan natuurlijk ook dat ze er weer een jaar tussen laten zitten voordat ze een nieuwe variant van de BB58 uitbrengen.
Bevalt jouw zwarte BB58 nog goed?
Ja zeker! In eerste instantie heeft hij sinds de eerste dag constant om mn pols gehangen, ging er vanuit dat de magie wel weg zou vallen! Nu is hij niet iedere dag, maar wel meerderheid van de week om de pols!
En ben het helemaal met je eens, geen groene wijzerplaat, vind dat niks!
Ik hou het in gedachten! Moet eerst alles nog eens passen in ieder geval.
Mân submariner blijft. Mijn Breitling Colt 44 ook. Mijn Speedmaster Pro wordt nooit gedragen. Valt te klein op mijn pols. Die gaat eruit en ik wil terug een Seamaster, Tudor Pelagos of een Tudor Black Bay GMT. Mijn Tag Heuer F1 blijft in de kist voor mijn zoon. Die komt op een leeftijd dat hij af en toe iets moois om zân pols kan hebben.
1 niks
2 noppes
3 nada
We gaan het zienâŠ
Niks gaat eruit.
Erin kan van alles zijn. Maar deze 2 spoken door mijn hoofd.
.
Van de andere kant. Een wijs man of vrouw zei ooit. Geluk is genieten van de dingen die je hebt.
Geen planning bij mij, we zien het wel. Ik lees wel vermakelijk mee met alle obsessieve flipperaars