Wat staat er in de planning voor dit jaar?

Ik doe geen uitspraken, het wordt het jaar van de flipperaar en alle smaken proeven.

Ja

Ja, onderstaande aangekocht en in service. De connie wordt vermoedelijks een blijver, de JLC té dressy (maar ook dat wil ik proeven)

De Seiko had ik eerder al maar ook pas in '21 serviced en voor het eerst (erg) actief gaan dragen, die telt dus ook als nieuw voor mij.

4 likes

Godsamme het lijkt wel alsof er alleen maar high end horloges hier op het forum zijn :rofl: ik verlaag de prijs wel even:

Deze ga ik vanmiddag bestellen:

En deze komt er denk ik ook nog wel dit jaar:

Ik wilde ze tegelijk bestellen maar dat laat ik maar f schieten.

17 likes

ik plan nooit wat

zie vraag 1

zie vraag 1

Serieus, ik zie het wel. Ben tevreden met wat ik heb, wil ook niet meer dan 3 horloges, en er zijn voor mij heeeeeeeeeeeeeel weinig horloges die ik interessant vind.

3 likes
  • Welke horloges staan bij jullie op de planning voor dit jaar?
    Tudor BB GMT & een Zenith maar nog aan het twijfelen tussen 3 opties(CP2/Defy classic open/Nieuwe EP die nog onthuld moet worden)…

• Gaan jullie ook modellen van de hand doen?
    Staan al in het blauwe deel, een Omega en een IWC

• Zijn er al modellen besteld en onderweg?
    Nope maar er loopt al wel een gesprek over de Tudor :slight_smile:

1 like

Ik ben wel van plan om dit jaar wat te veranderen in de verzameling. Zoals ik hem nu heb, is hij al vrijwel ongewijzigd een paar jaar.

Maar kan (nog) niet kiezen wat er eerst uit mag gaan. Sowieso wat Seiko’s, misschien de Breitling of TH. Maar moeite om die echt te verkopen vooralsnog. Vandaar dat ik zo lang al blij ben met de verzameling. En wat wil ik er voor terug…geen flauw idee

Dit jaar waarschijnlijk niets eruit. Op de shortlist momenteel een PRS29, marathon GPQ sage green, en een Squale (1521 pvd of sub39). verder hoop ik nog een mooie horlogekist te scoren en een jubilee voor de skx :smiley:

GMT voor list zou leuk zijn! Daarnaast wat meer flipperen om wat andere merken / modellen te proberen.

Graag voor dit jaar

• Panerai met witte wijzerplaat
  • Moonwatch

Maar : centjes - vrouw - corona ( niet noodzakelijk in deze volgorde) :innocent:

1 like

Bij mij staat er een Explorer op de planning. Ik sta al sinds juni '20 op de lijst dus verwacht wel ergens in '21 aan de beurt te zijn.

Verder ben ik me aan het oriënteren op een Omega seamaster. Aanvankelijk wilde ik voor de blauwe diver 300m gaan op rubber. Ik moet zeggen dat de Aqua Terra toch ook steeds mijn aandacht trekt. Met name de groene en blauwe wijzerplaten.

1 like

Geen idee hoe alles gaat lopen maar grote kans dat 1 van deze het gaat worden :no_mouth:

• JLC Reverso Tribute small seconds
  • Zenith Defy Classic
  • Rolex Sub 16613 (blauw) :smile:

11 likes

:point_up_2:t2: :ok_hand:t2:

Zoiets heb je nog niet in de collectie toch?

Een SBGV245

Een Zodiac

En de Seamaster 300

Ik denk niet dat het haalbaar is, maar dromen is leuk :slight_smile:

Edit: kak, ik ben een Damasko vergeten. Dat moet ook nog eens gebeuren.

Liever niet maar als de incoming Doxa niet bevalt gaat ie weg om de GS te financieren, scheelt mij weer spaartijd :grin:

7 likes
  1. Welke horloges staan bij jullie op de planning voor dit jaar?
  • Ik heb geen plannen dit jaar. Als ik iets leuks langs zie komen schaf ik wellicht wat aan, maar ik heb nog niks op het oog.
  1. Gaan jullie ook modellen van de hand doen?
  • Waarschijnlijk niet
  1. Zijn er al modellen besteld en onderwerg?
  • Neen
1 like

Echt concrete plannen die in beton gegoten staan heb ik niet op horloge-gebied, toch zou het heel erg tof zijn als ik dit jaar een kroon aan mijn collectie kan toevoegen (letterlijk én figuurlijk).

Ik zou namelijk heel graag een Rolex willen, waarbij ik nog twijfel tussen een Explorer of een Submariner; iconen op het gebied van toolwatches. Deze zouden naast mijn Speedmaster zeker niet mistaan.

We gaan het meemaken.

Mijn omega seamaster 300m in de verkoop en een nieuwe omega speedmaster ter vervanging :sunglasses:

1 like

Submariner ! all the way.

1 like

In: Nomos Orion Neomatik silver cut, maar of dat dit jaar gaat lukken is zeer de vraag.
Out: Geen plannen.

Die eerste twee zijn top en aanraders!

Die laatste zou ik lekker laten.

3 likes

Correct. Vooral de Reverso is iets compleet anders dan ik gewend ben.

Yes :+1:

:smile: Beetje gekkigheid mag wel eens toch? Maar is niet heel serieus :wink:

4 likes

Die Zenith dussss :v:t2:

Wat een rammer en zéér fotogeniek door die “zwevende” markers

1 like