Heb eigenlijk nog niets in de planning,er komt zo nu en dan iets op mijn pad.
Een Omega F300 lijkt me wel wat (rond 1960) en misschien wel een Hamilton
X-Wind of X-Copter.
Zie wel.
gr Ron
Heb eigenlijk nog niets in de planning,er komt zo nu en dan iets op mijn pad.
Een Omega F300 lijkt me wel wat (rond 1960) en misschien wel een Hamilton
X-Wind of X-Copter.
Zie wel.
gr Ron
Hallo Mees,
Dat is een fraaie duiker die Rolex Deepsea. Heb je wel eens de Seiko Marine Master SBDX001 overwogen? Heeft dezelfde looks en is kwalitatief zeer hoogstaand: de MM is echter wel een wat dikkere en zwaardere duiker. Echter het scheelt je toch een 5.000 euros.
Groet, Mickey

een marathon tsar. ik heb al contact gehad met de fabriek in canada.
van daar een adres gehad in california usa, kom op een wachtlijst te staan
er schijnt veel vraag naar deze horloges te zijn momenteel
ik zit op een emailtje te wachten / hoe/ wat/ en waneer.
hou jullie op de hoogte.
grt arie.
Een Marina militare brown dial green sandwich met saffierglas is onderweg en dan ga ik maar eens stoppen voor dit jaar.
Er liggen er nog een paar klaar om te worden gerestaureerd ( Breitling Antares, omega TC3, en mss laat ik de de zenith Xl-tronic ook eens een polijstbeurtje ondergaan.
Ik plan niet zoveel, daar ben ik te chaotisch voor.
Zit wel op Ebay te speuren naar oude en/of kapotte Citizen duikers (al was het maar om wat tegengas te bieden aan het Seiko geweld
). Ik hoop op die manier voldoende spullekes bijelkaar te sprokkelen om mijn NY0046 te voorzien van een andere (niet doublé) kroon, witte dag/datum ringen ipv. de huidige zwarte en een nieuw glas, bijvoorkeur een dome. Dat laatste zal ik wel niet op ebay vinden, maar ik vond deze website
http://www.time-repairs.com/watchrepair/w4-18.htm
. Bookmarkje gemaakt.
Heb er geen haast mee, maar dit horloge verdient gewoon een keer een opfrisbeurtje.
Die Doxa is echt een topper hoor. Eigenlijk vind ik die mooier dan een Rolex sub. Bovendien zie je ze niet zo vaak.
Hopelijk één van deze:
DOXA 5000T
http://i50.photobucket.com/albums/f320/DEMO842/500
0TFrntRt1.jpgSeiko MarineMaster 300m
http://img37.imageshack.us/img37/2691/keatonmarine
master.jpgGr,
Ron.
Ik heb sinds februari 2009 de nieuwe Panerai PAM 2009 met het nieuwe manifattura uurwerk P 9000. Als het goed is dan wordt hij medio juli 2009 geleverd. Zodra ik hem zet ik een foto op het forum
Seiko Monster MOD van Harold (Yobokies).
Nauticfish diver.
Steinhart diver of een Marathon.
Ik heb niet echt een planning. En als ik die heb dan is die te vaak anders om echt nog van een planning te kunnen spreken…
De Vostok Submarine heeft in ieder geval héél veel kans. Tenzij ik nog kans maak om een Longines Lindbergh over te nemen maar daar was iemand me voor!
Waarschijnlijk mijn eerste Parnis :

Mijn beste,
Deze Longines uit de Master Collection staat al een tijdje op mijn wishlist. Een in mijn ogen bijzonder fraaie chronograaf.
Met de nostalgische kijk van het verleden en de degelijke kwaliteit van het heden is dit een horloge welke de tijdgeest nog in de lengte der jaren zal mogen weergeven.

Orologio Signaturis Temporis.
beste tissot62,
Mijn vader heeft dit horloge in bezit. En ik moet zeggen dat ik het een erg mooi horloge vindt!
Op mijn wishlist staat de Longines Legend Diver.

Nog even mijn studiefinanciering opsparen!
Hier nog een foto van mijn Longines, waardoor ik zo’n fan van dit merk geworden ben!

Fijne dag en geniet van het weer!
Gr. Mark
Het zou me niet verbazen als er het komende jaar nog één of meerdere van de volgende horloges aangeschaft zouden worden :
Longines Conquest. Vindt ik echt uitzonderlijk mooi. Met keramische ring en keramische schakels in de band :

verder ben ik vrij zeker van de aanschaf van de Pellikaan PT1. Wat een ontzettend mooie dial !! Jammer dat de limited me met die 45mm. echt te groot is.

Als ik nu het geld had liggen had ik de IWC ingenieur AMG die op het andere forum te koop staat allang gekocht. Wat een prachtige klok !!
Tja en als er dan nog geld is, dan heb ik altijd al eens een Speedmaster of een SeaDweller willen hebben. Maar die staan niet echt “op de planning”
Bas
Een Marina militare brown dial green sandwich met
saffierglas is onderweg en dan ga ik maar eens
stoppen voor dit jaar.
Whoe ha ha ha ha !
X( X( X(
Stoppen dit jaar ??? !!! X(
Yoeri ! Dan ga je toch serieus moeten afkicken hoor !
We zijn nog maar net in de helft !!!
Tip; zeg tegen je vrouw : " Dit SCHOOLjaar" ! ! !
(
Mijn beste,
Deze Longines uit de Master Collection staat al
een tijdje op mijn wishlist. Een in mijn ogen
bijzonder fraaie chronograaf.
Met de nostalgische kijk van het verleden en de
degelijke kwaliteit van het heden is dit een
horloge welke de tijdgeest nog in de lengte der
jaren zal mogen weergeven.http://www.mijnalbum.nl/Foto-QEVV4MJX-D.jpg
Orologio Signaturis Temporis.
Wát een prachtklok zeg!!!
Die Marinemaster is mooi zeg. Dat gaat mij ook weer geld kosten. Bedankt hoor! :)-D
Waarschijnlijk mijn eerste Parnis :
http://i735.photobucket.com/albums/ww355/manbushij
ie/-058.jpg
Hopelijk heb je meer geluk dan ik. Deze is op retour en ik wacht op een andere… 
Die Marinemaster is mooi zeg. Dat gaat mij ook
weer geld kosten. Bedankt hoor! :)-D
Enig idee waar die te vinden is ?
En wat kost ie ongeveer ?
De Doxa is inmiddels besteld en komt hopelijk morgen binnen.
Ik heb uiteindelijk voor de 1000T gekozen i.p.v. de 5000T.
Ik verwacht dit jaar geen grote (> €1000) aankoop meer, alhoewel, ik kan die MarineMaster maar moeilijk uit mijn hoofd zetten…
Ik heb recent nog wat mods van Harold (Yobokies) mogen aanschouwen. Grote kans dat er daar wel één van deze kant opkomt.
Als laatste verwacht ik ook nog wel een Seiko 6309/6105.
Gr,
Ron.
Ik wacht nog even op een mailtje van wereldhorloges, maar als zij hem kunnen leveren dan bestel ik bij hen een Vostok-Europe Rocket N1:

Anders denk ik dat ik hem via een Duitse site bestel, of het wordt dan deze via wereldhorloges:

JW