Wat staat er in de planning?

Ik vraag me af wat er bij de mede forumers voor het komende jaar in de planning staat, betreffende nieuwe aankopen

Ik trap wel af:~
Deze kinetic is toch wel een van mijn favorieten

De prijs van deze sekonda is nog geen 7 tientjes, can you believe it???

Zwart monster is al in aantocht, nog zonder mod hoor

deze, heb hem al betaald :smiley:

Ik stuur momenteel aan op:

• Aanschaf van een seiko-duikertje o.i.d. voor het vakantie-ramwerk
  • Modelletje flieger van een nog nader te bepalen merk als daily beater, maar da’s voor Q3/Q4 op zijn vroegst.

Maar dit is uiteraard onder voorbehoud!

Ik heb even niets in de planning. Daar komt meestal niets van terecht bij mij. :smiley: Er is nog een Citizendiver onderweg en wie weet komt er nog een Parnis bij die ik gewoon eens wil proberen. Sparen is het devies en me weer eens goed gaan orienteren.

• de totale renovatie van verschillende horloges bij Richard;
  • De MKII Kingston eind 2009;
  • De nieuwe (ja!) Tornek Rayville begin 2010;
  • Seiko Marine Master (niet de Springdrive).
  • en natuurlijk een Blancpain FF; er is al een oorlogskas om direct toe te kunnen slaan!

Menno

thieuster Schreef:

…De nieuwe (ja!) Tornek Rayville begin 2010;…

Vertel me meer!!!

Hopelijk deze:

:smiley:

Op dit moment een Benarus Megalodon 2500m duiker, maar dat duurt nog 6 maanden helaas. Als het goed is heb ik m voor kerst.

Ik heb een Seiko SKZ211 ‘Atlas’ ergens tussen Australië en Nederland vliegen. Moet een dezer dagen binnenkomen. Daarnaast geen plannen meer dit jaar voor nieuwe aankopen.

ik heb toevallig gister die BFK op ebay gekocht voor 110 euri =)
heerlijk groot en sterk vakantie klokkie

Deze is reeds in de maak bij Rob :slight_smile:

Das een koopje , ik ga gelijk even kijken:~

Ja, die zijn groot. Ik had eens de Seiko Kinetic SKA293. Weer weggedaan want hij was wel erg groot voor mijn 18cm polsje. Keimooi zijn ze!

http://seiko5.nl/kinetic/ska293.jpg

Dit jaar een bandje ( reeds op aanbetaald) en een marinetimer van Steinhart of een Seiko Monster met watchadoo bandje van Rob in het Oranje.

:)-D

Omega Seamaster automatic chronometer

Hopelijk één van deze:

DOXA 5000T

Seiko MarineMaster 300m

Gr,

Ron.

Marinemaster is gaaf! Als je een goedkoop (nou ja, goedkoop) adres weet, houd ik me aanbevolen! Wouter Bos is dit jaar vriendelijk voor me, dus ik kan er serieus over gaan nadenken.

Menno

Een horloge uit mijn geboortejaar (1953). Maar of het lukt? Wie weet, nog een half jaar te gaan:D

Ben hard opweg naar een Deepsea of misschien toch de pam 312… Ben er nog niet uit…

Mooie foto van een mooie klok, die MarineMaster.
En die doxa uiteraard ook!

gr Ron