Wat staat er op jullie kerstlijstje?

Al jaren de gebruikelijke kerstcadeautraditie in de familie: we gooien alle namen in een pot, ieder trekt een kaartje, en je koopt dan voor die persoon een kerstcadeau. We maken het wel altijd makkelijk met een verlanglijstje. Ik koop toch anders gegarandeerd iets verkeerds :slight_smile:

Op mijn kerstlijstje dit jaar alleen maar horloges, zie hieronder. Wat staat er op jullie kerstlijstje?

Bij mij:

De Seiki Mini-Sumo van bij Rob.
http://www.monsterwatches.nl/index.php/seiko5categorie/minisumo/snzf29
Een vrouwenmodel noemt hij het, en mijn polsjes kunnen daar amper mee lachen :wink:

Een Braun BN0032.

De a.b.art BA-O150.

En verder nog een ouwe Luch, een ouwe Chinees en een Boctok voor de blinden die ik op de baai zag.

De 16660 hardcore Dwellert! Waarschijnlijk niet in huis voor de kerst.

Gr. Roel

Een band voor mijn Mooren watch van Dstrap, is in de maak.

Hij gaat mijn kerstlijstje niet meer halen, maar ik doe mijn huidige klokjes weg om een Steinhart Apollon aan te kunnen schaffen. De Orca staat al op V&A, misschien dat de ITA kan blijven -funds-.

Mijn cadeaus zijn al onderweg. 1 voor mijn vrouw/vriendin/vrouwtje, 2 van mijn grails voor mezelf, 1 voor mijn nieuwsgierigheid en 1 om te knutselen.

En dan nog wat bandjes en doosjes om het compleet te maken. Ik denk trouwens niet dat ik ze met de kerst ga geven, op 13-2-2012 zijn we 12,5 jaar samen. Dat is een beter moment dan de kerst, die komt elk jaar.

Die is mooi, Max!
Maar toch wat te duur om gewoon op m’n kerstlijstje te zetten :slight_smile:

Voor mij ook hoor, maar mischien dat het lukt door een en ander op te doeken.

(iemand nog een gebruikte Arai helm nodig? :+ )

Een nieuw werkhorloge.

@ticothijs82: Het mag gerust wat specifieker hoor :slight_smile:

@anon78476620NA,

Tja wat zal ik zeggen. Het zou maar zo een Luminox kunnen worden, ook ana-digi ala Breitling Pluton mag. Een latere CWC G10 (mijn huidige werkklok is een CWC G10 '82, waar ik spijt mee krijg) is ook nog een optie. Misschien start ik nog wel een nieuw topic.

Tabee

Twee dingen!

Een nieuwe kroon en servicebeurt voor mijn woensdag opgehaalde 6105-8000 :}

En mijn custom Hornback croco strap van Ted Su die over een dag of 20 uit taiwan verscheept gaat worden. Kan niet wachten :)-D

Mijn beste,

Deze Longines Heritage (heruitgave 1954) staat al een tijdje op mijn verlanglijst.
De kerst, zal het niet worden. Doch het voorjaar ziet er veelbelovend uit!!

wat er op mijn lijstje staat ga ik niet redden met kerst. maar volgend jaar hopelijk wel.

Op mijn kerstlijstje stond een blauwe Tudor Sub…:smiley:

Momenteel maar één horloge op mijn lijstje, de Rolex GMT Master II.
Zal er echter pas rond september komen, dus moet nog even geduld hebben :wink:

Bij mij op het lijstje een hoop twijfel. Heb net een andere klok gekocht vorige week, maar merk dat de honger er nog is. Zit te twijfelen (zal er binnenkort eens een topic aan wagen)

Dus tot nu toe op het lijstje, twijfel. En een rubberen omega band,

Inmiddels al 3 weken in bestelling: Casio PAW1500t-7ver.
Hopelijk nog voor de kerst…

Geen horloge maar een paar lekkere sigaren.

Van der Donk???

Dit keer staat er niks, hoop dat het eten lekker is en dat het allemaal lukt, en dat het bier goed koud is !