Al jaren de gebruikelijke kerstcadeautraditie in de familie: we gooien alle namen in een pot, ieder trekt een kaartje, en je koopt dan voor die persoon een kerstcadeau. We maken het wel altijd makkelijk met een verlanglijstje. Ik koop toch anders gegarandeerd iets verkeerds
Op mijn kerstlijstje dit jaar alleen maar horloges, zie hieronder. Wat staat er op jullie kerstlijstje?
Hij gaat mijn kerstlijstje niet meer halen, maar ik doe mijn huidige klokjes weg om een Steinhart Apollon aan te kunnen schaffen. De Orca staat al op V&A, misschien dat de ITA kan blijven -funds-.
Mijn cadeaus zijn al onderweg. 1 voor mijn vrouw/vriendin/vrouwtje, 2 van mijn grails voor mezelf, 1 voor mijn nieuwsgierigheid en 1 om te knutselen.
En dan nog wat bandjes en doosjes om het compleet te maken. Ik denk trouwens niet dat ik ze met de kerst ga geven, op 13-2-2012 zijn we 12,5 jaar samen. Dat is een beter moment dan de kerst, die komt elk jaar.
Tja wat zal ik zeggen. Het zou maar zo een Luminox kunnen worden, ook ana-digi ala Breitling Pluton mag. Een latere CWC G10 (mijn huidige werkklok is een CWC G10 '82, waar ik spijt mee krijg) is ook nog een optie. Misschien start ik nog wel een nieuw topic.
Deze Longines Heritage (heruitgave 1954) staat al een tijdje op mijn verlanglijst.
De kerst, zal het niet worden. Doch het voorjaar ziet er veelbelovend uit!!
Bij mij op het lijstje een hoop twijfel. Heb net een andere klok gekocht vorige week, maar merk dat de honger er nog is. Zit te twijfelen (zal er binnenkort eens een topic aan wagen)
Dus tot nu toe op het lijstje, twijfel. En een rubberen omega band,