Die waren inderdaad ter plaatsen en hebben er ook voor gezorgd dat er een hoop spullen uit het huis zijn gehaald.Maar er is ook gezegd dat wat staan blijft als verloren word beschouwd en mijn horloges staan er nog steeds. Zelf mag ik de woning niet in en zal nu moeten afwachten wat er morgen verder gaat gebeuren.
Maar goed bedankt voor het medeleven en alle mooie reacties. Ga nu proberen te slapen en zie het morgen wel weer verder.
Sterkte! Echt heel naar.
Oef. Sterkte zegā¦!!!
Sterkte!
Pffff heel veel sterkte gewenst.
Wel eens gehoord dat roet en rookschade super slecht voor je is.
Zonder bescherming rond lopen in een pand waar brand is geweest, schijnt niet de bedoeling te zijn. Zelfs niet na een week of 2 weken.
Zou me niet verbazen, dat je de horloges beter niet meer kan dragen.
Heftig verhaal zeg! Wat erg van het verlies van de huisdieren, maar gelukkig zijn jullie ongedeerd! De rest is uiteindelijk maar materiaal en is te vervangen / iets anders voor te vinden.
Sterkte!
Enorm naar om te lezen
Veel sterkte met alles en gecondoleerd met het verlies van de huisdieren
Dat is spijtig om te lezen,⦠blijven toch ook een onderdeel van het gezin; sterkte! Hopelijk heb je alles snel weer in orde.
Wat betreft de horloges, sluit ik me aan bij @PeterLC. Let wel even op bij de waterdichte horloges of ze niet al meerdere jaren liggen, want dan kan het zijn dat ze niet waterdicht meer zijn. Zou ze iig eerst degene afspoelen waarvan je zeker bent dat ze waterdicht zijn. De rest met een licht vochtige katoenen doek afnemen.
Succes!
Jeetje, sterkte en gecondoleerd met t verlies.
Betreft de horloges, ik weet niet of n verzekering bij zo iets alles erna laat ruimen. Als je de dagwaarde krijgt, kan dat erg weinig zijn. En als er misschien emotionele erfstukken ofzo tussen zitten, die proberen veilig te stellen.
Verder misschien inderdaad stellen dat de inwendige uurwerkjes schade zouden kunnen hebben.
Wat afschuwelijk voor jullie. Mijn condoleances met het verlies van jullie huisdieren.
Naar mijn idee is het niet verstandig om zelf aan je horloges te gaan poetsen in dit geval.
M.b.t. de (roet)schade: misschien trap ik een open deur in, maar er zijn bedrijven die professioneel kunnen helpen met het herstellen en schoonmaken. Meestal wordt dit ook door de verzekering vergoed. Kijk hier even:
Veel sterkte en succes gewenst met het herstel.
Mijn oprecht medeleven hoor!
Dat is waardeloos zeg; sterkte
Kak zeg. Sccs
Als het niet al te warm is geworden in je slaapkamer? Sopje, zacht tandenborsteltje, poetsdoekje, klaar.
Qua spullen: Ik hoop voor je dat je niet te veel dingen kwijt bent geraakt die emotionele waarde hebben. De rest is zuur, maar verzekeringswerk.
Succes.
Wat voor horloges zijn het? Een vintage die zo lek als een zeef is zou ik na laten kijken, maar mān Nomos met zān 200m WR niet.
Veel electrische apparaten hebben dan ook gaten en zijn niet waterdicht. Ik kan me voorstellen dat mān friteuse naar de kleaute zou zijn, maar mān electrische tandenborstel niet, na vervanging van het borsteltje.
Je voelt zeker wat ik bedoel.
Heel veel sterkte
Wat heftig! Heel veel sterkte!
Shoot, wat vervelend! Ik hoop dat alles goed oplost kan worden, maar het zal ongetwijfeld veel gedoe zijn. Ik ieder geval sterkte met het verlies van de huisdieren.
heftig! het verlies van je huisdieren is al erg genoeg, gelukkig kunnen jullie het nog navertellen.
dit is nu ƩƩn van de redenen dat ik onlangs rookmelders bij mij thuis heb geplaatst, ik moet er niet aan denken dit mee te maken, je bent natuurlijk wel verzekerd maar toch ā¦.
heel veel sterkte en dat alles terug goed komt.
Wat een ellende. Heb je de vraag al concreet gesteld aan Stichting Salvage? Hopelijk valt dit materiƫle verlies mee. Veel sterkte!