Dat zou zomaar eens kunnen.
Nu een plek zoeken waar de Reverso goed verkocht kan worden. De Memovox zou zo weg zijn.
Uhrforum!
Hoewel mijn Duits niet overdreven slecht is, ben ik keihard geweigerd.
Oh… Ik heb een account. Wil 'm er wel voor je opzetten als je in het Engels even een advertentie tekst maakt en wat foto’s stuurt.
Ik zou de Memovox houden, prachtig klassiek horloge. De Reverso zou ik verpatsen en daar iets anders voor kopen.
Zo denk ik er ook over
Beide klokjes zijn erg mooi, maar als ik zou moeten kiezen, zou ik de memovox verkopen en de Reverso houden. Van alle klokjes is dit klokje wel erg uniek en inderdaad gewoon in staal, ziet er klokje het het beste eruit.
Nooit verkopen joh, je hebt twee klassiekers! Als je die nu gaat inruilen voor een gecompliceerder model is het einde zoek, je zult niet meer geluk halen uit een ander model vrees ik.
Als extra toevoeging:
Persoonlijk zou ik als ik in jouw schoenen stond alleen je JLC’s inruilen op deze.
Maar dat is persoonlijk.
En zelfs dan zou ik nog twijfelen terwijl de Master Chronograph met silver dial mijn haute horology grail is, want jouw Memovox is echt om te kwijlen, zo strak chique & ingetogen! Pffff…
Groeten,
Noel.
Bedankt voor ieders advies!
Ik merk dat vooral de Memovox geliefd is.
Hoe het nu lijkt ga ik eerst even checken of er überhaupt vraag is naar mijn Reverso. Kan ik hem niet kwijt voor mijn prijs dan houd ik hem lekker en waarschijnlijk de memovox dan ook. Maar voor genoeg is uiteraard alles te koop. 
Ik vind het erg leuk om ieders mening te horen. Het haalt me een beetje uit mijn eigen “tunnelvisie”.
Ik zou ze niet verkopen .
Ik ben niet zo n flipperaar, maar het gaat er om waar jij je goed bij voelt.
Ik vind de Wijzerplaat versie vd gouden, wat mooier bij de reverso passen.
Hoe ziet de achterkant v je reverso eigenlijk uit? Stalen achterdeuren? Het lijkt me ook n groter model.
Ik blijk wel een beetje een flipperaar. 
De maat is gelijk evenals de solide achterkant. Mijn wijzerplaat vind ik persoonlijk vele malen mooier dan de geheel witte. Dit subtiele randje laat het klokje m.i. veel meer spreken hoewel het mooi subtiel blijft.
Daarnet bekeek ik de klokjes nog even. Ze zijn toch wel erg mooi.
Ik durf zelfs wel te stellen dat ik blij met ze ben. Ze staan tekoop maar zullen enkel weggaan voor een prijs waar ik me goed bij voel. Verkopen ze daar niet voor? Geen punt
dan houd ik deze toppers.
Snap wat je bedoelt. Dat streepje geeft em IMHO ook iets meer n modernere uitstraling.
Heb zelf n reverso op de wishlist staan met glazen achterkant.
Suc6 met de verkoop!