Ik kan wel wat hulp gebruiken…
Er zit een stemmetje in mijn hoofd dat zegt: "verkopen die hap en één klapper weerkopen!"
Het klinkt steeds luider en stiekem heb ik wel weer zin in wat nieuws.
Nu ben ik de laatste tijd steeds meer gecharmeerd geraakt van Jaeger-leCoultre en waren mijn laatste 2 aankopen van dit merk.
Nu ben ik dus aan het twijfelen om mijn 2 laatste aankopen te verkopen om een mooie rose gouden of ander gecompliceerdere JLC weer te kopen.
Tevens vraag ik me af waar ik deze 2 klokken het beste verkopen kan. Op het forum worden klokken in deze prijsklasse vaak niet echt veel verkocht. Is catawiki misschien iets voor deze klokken?
Nee, ten eerste ben ik niet gek op gouden/rosé klokken. En daarnaast vind ik die 2 die je hebt ontzettend mooi. Die andere JLC met meerdere complicaties is wel erg mooi, maar om er daar 2 voor in te leveren… nee, zou ik ook niet doen.
Maar ja, die afweging kun je toch het beste zelf maken.
Voor waar je het beste kunt verkopen??? Is er niet een goede horlogier die eerlijk inruilt. Ik heb in het verleden goede verhalen gehoord over een zaak in Maastricht, een medewerker van die zaak was ook hier op het forum aanwezig.
Die keuze is echt aan jou vrees ik.
Kun je net zoveel genieten van een gecompliceerder horloge als van de twee modellen die je al hebt?
Persoonlijk wissel ik graag mijn horloges regelmatig af, maar toch ben ik meer van 1 goede in plaats van 2 " mindere" horloges.
Catawiki is een prima site, maar houdt rekening met je minimale akkoordprijs, over het algemeen wordt deze door de veilingmeester vrij laag gehouden.
Ik zou vooral de eerste nooit wegdoen, wat een beauty. Is dat een Memovox? Er staat vrijwel altijd Memovox op de dial als dat zo is. Of is dit een speciaal model?
Dat is de laatste aanwinst. het is inderdaad een memovox.
Vooral de plaat is echt geweldig. Memovox staat niet op elke plaat. Van de plaatjes die ik zoek van dit model met dit uurwerk (bumper 815) hebben de meeste geen memovox op de plaat staan.
Ik heb hem trouwens op marktplaats te koop gezet. Puur op te kijken hoeveel animo er is.
Deze is top. Laatst gekeurd in Rijsel. Alleen spijtig dat de datumcijfers redelijk klein en moeilijk afleesbaar zijn. En dus nu twijfel ik tussen de JLC of FC Manufacture Slimline…
Wel ik ook niet. Nog steeds 10/10 op medisch onderzoek. Maar door de reflectie van het glas vond ik ze moeilijk aflezen. Toch nog maar eens ergens gaan bekijken wat ik vond de klok echt top!
Voor je laatste keus kan ik wel begrip hebben , dat is echt een hele mooie.Ik denk dat je van de Memovox toch spijt krijgt.
Maar ja ik ben jou niet , dus doe wat je hart je ingeeft en verkopen dat spul voor die ene supermooie maanfase.
Mooi! Ik zou de Reverso echter houden. Stuk mooier in staal dan in goud. Is van oorsprong natuurlijk ook een sportklokje, en die horen niet in edelmetaal.
Die je hierboven post vind ik wel weer mooier dan die Memovox.